استاندار بوشهر:

هیچ قلمی نمی‌تواند جبهه مقاومت را توصیف کند

«محمدی زاده» گفت:هیچ زبان و قلمی توان بیان تمام حقایق و بزرگی جبهه مقاومت را به تصویر بکشد اما اصحاب رسانه می‌توانند بخشی از آن منعکس کنند.
کد خبر: ۶۴۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 26December 2023

هیچ قلمی نمی‌تواند بزرگی مردم را توصیف کندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،«احمد محمدی‌زاده» استاندار بوشهر امروز (سه‌شنبه) در اختتامیه مراسم جام رسانه امید اظهار داشت: سرآغاز موفقیت‌ها و پیشرفت‌‌های ایران، انقلاب اسلامی است و شاهد این حرف تاریخچه این سرزمین است.

وی ادامه داد: آن‌چنان این انقلاب بزرگ است که سربازان بزرگی نیز در پناه خود پرورش داده است. بزرگانی که تا الان نیز تاثیرات‌شان را می‌بینیم. سردار شهید سید رضی موسوی یکی از این بزرگان است.

محمدی‌زاده خاطرنشان کرد:  این انقلاب سرشار از مردم بزرگ و فعاليت‌‌های بزرگی است که هیچ زبان و قلمی توان بیان تمام حقایقی و بزرگی این واقعه را ندارد و تنها این بزرگی به دست هنرمندانه خبرنگاران و اهالی رسانه به تحقق می‌رسد. دشمن نمی‌خواهد موفقیت‌های ما بیان شود و از سوی دیکر شکست‌های خودشان را نیز کوچک نشان می‌دهند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: ما تاکید کرده‌ایم که صنایع، کارخانه‌ها و دستگاه‌های خدماتی از همه رسانه‌ها حمایت کنند از سوی دیگر ما در تسهیلات و واگذاری زمین، اصحاب رسانه‌ها را در اولویت قرار داده‌ایم؛ جمع امروز که متشکل از رسانه‌ها با گرایش‌های مختلف است نشان از همبستگی رسانه‌ای در این استان است.

وی افزود: همه ما در این موقعیت باید برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنیم زیرا تمام قدرت دشمن بسیج شده تا مردم را از انتخابات دور کند و وحدت مردم در حمایت از ایران را کمرنگ کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار