فرمانده جدید سپاه استان تهران عنوان کرد؛

تشکیل «بسیج اتباع» با عنوان «بسیج امت واحده»

سردار ولی‌زاده از ترسیم اولویت‌های کاری بر اساس جذب و تحقق بسیج و خدمت‌رسانی به مردم شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: در سپاه سیدالشهدا (ع) بسیج اتباع با عنوان «بسیج امت واحده» تشکیل شده است.
کد خبر: ۶۴۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 26December 2023

تشکیل «بسیج اتباع» با عنوان «بسیج امت واحده»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «قربان‌محمد ولی‌زاده» صبح امروز در حاشیه برگزاری آئین معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق پیدا کردم و بار سنگین فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) بر دوش حقیر سپرده شد که امیدوارم با مسئلت و یاری خداوند در این مسیر پیروز و سربلند باشم.

وی افزود: سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) سابقه و عقبه طولانی در خدمت‌رسانی دارد و جمع قابل توجهی از شهدای دفاع مقدس، امنیت و دفاع از حرم را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: در تمامی موضوعات انقلاب، مردم شهرستان‌های استان تهران با تمامی توان پای نظام و انقلاب بودند و امروز به‌عنوان بسیج و سپاه وظیفه‌ داریم که در خدمت مردم شهرستان‌های استان تهران باشیم؛ زیرا امام راحل این مردم را بی‌نظیر خواندند.

سردار ولی‌زاده با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند؛ لذا از خداوند توفیق خدمتگزاری مردم را خواهانیم، تصریح کرد: اولویت‌های کاری ترسیم شده در این مسئولیت شامل جذب و تحقق بسیج و زیر چتر آوردن مردم استان تهران در سپاه سیدالشهدا (ع) و ارائه کمک‌های مؤمنانه و خدمات محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.

وی ادامه داد: بسیج در تمامی موضوعات وظیفه خود می‌داند که خدمتگزار مردم باشد و در حوزه محرومیت‌زدایی و هرکجا که برای نظام مشکلی ایجاد شود، بسیجیان وارد صحنه می‌شوند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: در زمینه کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان، کمک به ساخت مسکن محرومین، محرومیت‌زدایی، جهاد علمی و پایگاه‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و نیز موضوعات اجتماعی و حاشیه‌نشینی نیز اقداماتی انجام‌شده و در راستای تداوم این خدمات نیز برنامه‌هایی تدوین شده است.

سردار ولی زاده در پایان خاطرنشان کرد: در سپاه سیدالشهدا (ع) بسیج اتباع با عنوان «بسیج امت واحده» تشکیل‌ شده و بخش زیادی از این قشر در بسیج فعالیت دارند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار