رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور:

کمترین وقوع جرم در بین نیرو‌های مسلح است

حجت‌الاسلام پورخاقان گفت در طول ۲۵ سال گذشته شاهد کمترین وقوع جرم در بین نیرو‌های مسلح هستیم و این آمار در جهان هم قابل توجه است.
کد خبر: ۶۴۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 26December 2023

کمترین وقوع جرم در بین نیرو‌های مسلح استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در مراسم مراسم تکریم و معارفه رئیس مجتمع قضایی غرب استان تهران ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای مقاومت و تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار داشت: بار دیگر جنایات صهیونیست‌ها در زینبیه دمشق موجب شهادت سردار دیگری از ایران شد.

حجت‌الاسلام پورخاقان افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، صهیونیست‌ها هرکجا اراده کردند سرزمین‌های زیادی از جهان اسلام را غصب کردند، اما انقلاب اسلامی ایران با رای مردم شکل گرفت و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا ادامه یافت و این نظام مقدس ماندگار شد و به بار نشست و فتنه‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: بصیرت مثال زدنی ملت ایران و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماورای مرز‌ها به بار نشسته است و جمهوری اسلامی ایران پایگاهی برای انتقال ارزش‌ها و شکست‌های دشمن شده است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به با شکل گیری حزب الله و پیروزی جبهه مقاومت افزود: مردم غزه طی ۸۰ روز مقاومت، موجب شکست اسراییلی‌ها شده اند و این ملت بیدار دستاورد‌های بسیاری از جمله ۲۰ هزار شهید داشته و آثار شکست در چهره سران آمریکایی نمود دارد.

وی ضمن محکوم کردن صهیونیست‌ها در حرکت مضبوحانه روز گذشته و شهادت دیپلمات نظامی کشور سید رضی موسوی افزود: صهیونیست‌ها بدانند که دیگر دوران بزن در رو گذشته و خون پاک فرماندهان نظامی و انتظامی بر زمین نخواهد ماند و خبر‌های فتح و پیروزی در راه است.

این مقام قضائی گفت: مردم یمن حاضر شدند نان خود را با مردم غزه تقسیم کنند و این روحیه از گرو‌های مقاومت ستودنی و درس آموز است.

حجت‌الاسلام پورخاقان گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای حفظ از نیرو‌های مسلح و پیشگیری از وقوع جرم ایجاد شده و افتخار می‌کنیم در طول ۲۵ سال گذشته شاهد کمترین وقوع جرم در بین نیرو‌های مسلح هستیم و این آمار در جهان هم قابل توجه است.

وی افزود: طی هشت سالی که مجتمع قضایی به مرکزیت شهریار راه اندازی شد، آمار پرونده‌ها و جرایم حدود ۵۵ درصد کاهش یافت و زحمات و حمایت‌ها دستگاه‌های قضایی، ائمه جمعه، فرمانداران و دست اندرکاران قابل تشکر است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در انتهای سخنان خود گفت: همفکری، رقابت و پیشبرد امور در نیرو‌های مسلح با اقتدار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار