عفونت قارچی به جان نظامیان اسرائیلی در غزه افتاد

روزنامه یدیعوت آحارانوت امروز سه‌شنبه، ۲۶ دسامبر از مرگ یک نظامی اسرائیلی و ابتلای ۱۰ نفر دیگر از نظامیان ارتش اسرائیل به نوع بیماری قارچی در نوار غزه خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ - 26December 2023

عفونت قارچی به جان نظامیان اسرائیلی در غزه افتادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، این روزنامه درباره جزئیات نوشت که این نظامی اسرائیلی در میدان نبرد از ناحیه دست و پا به شدت مجروح شده بود و سپس قارچ‌های مقاوم به درمان در بدن او ظاهر شده است.

رسانه‌های عبری که اخیراً از گزارش و اعلام جزئیات تلفات ارتش اسرائیل توسط نهاد‌های نظامی منع شده‌اند، تاریخ ابتلای این نظامی به بیماری و نوع این قارچ‌ها را فاش نکرده‌اند.

یدیعوت آحارانوت با بیان اینکه ۱۰ نظامی اسرائیلی مجروح دیگر هم به قارچ‌های مشابه مبتلا شده‌اند، نوشت که این عفونت‌ها ممکن است ناشی از آلودگی خاک به فاضلاب باشد.

پیش‌تر هم این روزنامه عبری، در گزارشی مشابه گزارش داده بود که یک نوع بیماری گوارشی در میان نظامیان ارتش اسرائیل در غزه شایع شده و حدود ۱۸ نظامی مبتلا تحت درمان هستند. پزشکان اسرائیلی که معالجه این بیماران را بر عهده داشتند، گفته بودند علت این بیماری مسائل بهداشتی بوده است.

براساس گزارش روزنامه هاآرتص و طبق آخرین برآورد منابع بیمارستانی، بیش از ۸۰۰ نظامی ارتش اسرائیل از آغاز حمله زمینی به نوار غزه مجروح شده‌اند که حال حدود ۲۰۰ نفرشان وخیم است.

با افزایش آمار تلفات صهیونیست‌ها در نبرد‌های میدانی با مقاومت فلسطین بدون تحقق هیچ‌کدام از اهداف اعلام‌شده تل‌آویو، شبکه کان اعلام کرده که ارتش اسرائیل به دنبال کاهش تعداد نظامیان خود در نوار غزه از طریق خارج کردن بخشی از نیرو‌های ذخیره و برخی نیرو‌های نظامی است.

انتهاب پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار