در رویداد ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: بسیجیان باید در عرصه‌های اقتصادی نقش‌آفرینی کنند

سردار سلیمانی رفع مشکلات اقتصادی کشور را در گرو اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: نیرو‌های جهادی، انقلابی و بسیجی باید به صورت گسترده در عرصه‌های اقتصادی و کسب و کار نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۶۴۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 27December 2023

سردار غلامرضا سلیمانیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (چهارشنبه) در رویداد ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در مجتمع ۵ آذر برگزار شد، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم بیکاری ریشه‌کن شود که بایستی این‌چنین شود و اگر مطالبه ما درخصوص رونق اقتصادی است، لازمه آن توجه به اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یکی از ضروریات اقتصاد امروز ملت ایران است.

سردار سلیمانی افزود: ایجاد رونق اقتصادی و‌ کاهش تورم و حتی به صفر رساندن تورم جزو مطالبات و خواسته‌های مردم از دولت است و اگر می‌خواهیم ارزش پول ملی ما افزایش یابد، می‌بایست در ابعاد مختلف کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری، گیاهان دارویی، تولید مواد غذایی و همچنین برنامه‌های صنایع تبدیلی و صنایع کوچک و متوسط به رشد و بالندگی برسیم.

وی ادامه داد: برای تحقق این موضوع نیرو‌های جهادی، انقلابی و بسیجی باید به صورت گسترده در عرصه‌های اقتصادی و کسب و کار نقش‌آفرینی کنند؛ البته سازمان بسیج مستضعفین هم باید این حرکت را با همت شما طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی عمومی کند و توسعه دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: این گردهمایی و تجمع با همین هدف تشکیل شده تا در روز‌های باقی‌مانده از سال جاری آماده شویم که یک بار دیگر کار جهادی گسترده‌ای را آغاز کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار