در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق ارتش؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی: امنیت پایدار مؤلفه اساسی در توسعه کشور است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: امنیت پایدار مؤلفه اساسی در پیشرفت و توسعه کشور است که کشورمان با داشتن این قابلیت در حال رشد روزافزون است.
کد خبر: ۶۴۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 27December 2023

فرمانده نیروی پدافند هواییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق ارتش با اشاره به خودکفایی کشورمان در تولید پهپاد‌های مجهز با قابلیت‌های مختلف، اظهار داشت: ساخت پهپاد و ریزپرنده‎ها توسط نخبگان کشورمان همگام با تلاش بی‌وقفه و شبانه‎روزی مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی دانشگاهی و نیرو‌های مسلح، نوید اقتداری بی‌بدیل و آینده‌ای روشن برای کشورمان را می‌دهد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد افزود: یقیناً در بستر امنیت است که زمینه‌های رشد، پیشرفت و توسعه در عرصه‌های مختلف عمومی و خصوصی فراهم می‌شود؛ مؤلفه‌ای که کشورمان به سبب مجاهدت و خودباوری، در این وضعیت مثال‌زدنی قرار گرفته است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بر افزایش توان رزم، تجهیز و ارتقای تسلیحات راداری، پهپادی و موشکی بومی در یگان‌های پدافندی تأکید کرد و گفت: امنیت پایدار مؤلفه اساسی در پیشرفت و توسعه کشور است که کشورمان با داشتن این قابلیت در حال رشد روزافزون است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار