معاون توسعه روستایی و مناطق محروم:

نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف، مشکلات کشور را حل می‌کند

مدنی گفت: مشکلات کشور در قالب گفتمان جهاد سازندگی، بدون حضور مردم قابل حل نیست و قیام جوانان برای جهاد سازندگی لازم است.
کد خبر: ۶۴۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ - 28December 2023

نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف، مشکلات کشور را حل می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی «سید امیرحسین مدنی» معاون توسعه روستایی و مناطق محروم امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرخس با بیان اینکه کنار هم بودن به معنی جهاد سازندگی است، اظهار داشت: امروز دشمن روی پیشرفت و سازندگی کشور تمرکز کرده است و ما باید با سازندگی و توسعه کشور را جلو ببریم.

وی با اشاره بر لزوم برگرداندن مجموعه‌ تعطیل شده جهاد سازندگی برای پیشرفت کشور، افزود: در دولت سیزدهم به لزوم احیای جهاد سازندگی رسیدیم.

مدنی ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره، اقداماتی که انجام می‌دهیم باید اقیانوسی را متلاطم کند.

تشکیل ستاد ملی مقابله با گرد و غبار در سرخس

حسن‌نوری‌زاده فرماندار سرخس نیز در این نشست گفت: در حوزه ریزگردها که به عنوان مهمان ناخوانده است، در دولت سیزدهم به این نتیجه رسیدیم که ستاد ملی مقابله با گرد و غبار کشور در سرخس تشکیل شود.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در حوزه اقتصادی، دیپلماسی و مردمی انجام داده است و سیاست‌های ابلاغی استاندار خراسان رضوی نیز مردمی محور و اتفاقات بسیار خوبی در حال انجام است.

نوری‌زاده بیان داشت: تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام روستاهای شهرستان سرخس از گاز بهره‌مند می‌شود.

به گفته فرماندار سرخس، در حوزه گازرسانی ۳۷ روستا فاقد گاز هستند و با پیگیری‌هایی که انجام شده تا دو هفته دیگر حدود هفت روستای سرخس بهره‌مند از گاز می‌شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار