سرلشکر حسنی سعدی در جشنواره مالک اشتر:

نیروهای مسلح ایران از رشد بالایی برخوردارند

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح کشورمان از نظر کیفیت در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و نسبت به سال 81 از رشد بالایی برخوردار شده‌اند؛ که این نتیجه تلاش تمامی فرماندهان است.
کد خبر: ۶۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ - 23January 2016

نیروهای مسلح ایران از رشد بالایی برخوردارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی معاون هماهنگکننده ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم معرفی برترین سازمانها و موفقترین فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با عنوان جشنواره «مالک اشتر» که در محل این ستاد برگزار شد، با اشاره به اینکه اشراف فرماندهی معظم کل قوا در سال ۸۱ ابلاغ شده است، گفت: هدف فرماندهی کل قوا از اشراف این است که فرماندهان بر سازمانهایی که فرماندهی میکنند، اشراف کامل داشته باشند؛ یعنی فرمانده باید بر تمام امور مانند وضعیت زندگی نیروها، عملیات، اطلاعات، آموزش و غیره، اشراف داشته باشد.

وی با بیان اینکه اشراف از دو طریق نظارت ستادی و مشاهدات شخص فرمانده صورت میگیرد، افزود: فرمانده باید با حضور در سازمان خود تا پایینترین رده را اشراف داشته باشد و تنها به گزارشهای ستاد، اکتفا نکند؛ بنابراین از فرماندهان خواسته شده تا وضعیت و عملکرد سازمان خود را برای ارسال به محضر فرمانده معظم کل قوا به ستاد کل نیروهای مسلح گزارش کنند.

معاون هماهنگکننده ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: وقتی گزارشها به ستاد کل میآید بر مبنای ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء(ص) و گزارشهای ستادی و آنچه فرماندهان ارسال کردهاند، جمعبندی صورت میگیرد و نتیجه آن به محضر فرمانده معظم کل قوا ارسال میشود.

وی اضافه کرد: فرماندهان باید نقص، کاستی و نارساییهای موجود در فرماندهیشان را در کنار موفقیتها اعلام کنند.

سرلشکر حسنی سعدی تأکید کرد: اگر نیروی انسانی را خوب رسیدگی کرده و تکالیف را در حد وظایف انجام دهیم، آموزشها هم نتیجه مطلوبی در پی خواهد داشت.

وی همچنین عنوان کرد: فرمانده میتواند با نوشتن گزارش دو خطی در بیان آنچه واقعا روی داده، از نگارش گزارشی چندین سطری پرهیز کند.

معاون هماهنگکننده ستاد کل نیروهای مسلح در پایان اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان از نظر کیفیت در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و نسبت به سال ۸۱ از رشد بالایی برخوردار شدهاند؛ که این هم نتیجه تلاش تمامی فرماندهان است؛ البته نباید به وضعیت موجود هم اکتفا کنیم؛ یعنی همواره باید در حال کسب وضعیتهای بهتری نسبت به قبل باشیم.

نظر شما
پربیننده ها