مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج)

اجلاسیه «مهدویت و مقاومت» در کرمان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «عربپور» کرمان از برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه «مهدویت و مقاومت» در سال آینده خبر داد و گفت: در مورد زمان برگزاری این اجلاسیه باید تصمیم‌گیری شود.
کد خبر: ۶۴۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 31December 2023

اجلاسیه «مهدویت و مقاومت» در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی عربپور» مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) کرمان صبح امروز در جلسه شورای سیاستگذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی استان کرمان، در خصوص اهمیت این شورا اظهار داشت: در سطح استان فعالیت‌های مهدوی از سوی اشخاص و نهادهای مختلف در حال اجرا است و وجود شورا این برنامه‌ها را در مسیر مشخصی قرار داده و از آسیب‌ها و از موازی‌کاری جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به مصوبات قبل شورا، افزود: طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» یکی از طرح‌هایی است که در استان به خوبی اجرا می‌شود و در مدارس، ادارات، بوستان‌ها، مراکز بهزیستی، مساجد و هیئت‌های مذهبی در قالب اقداماتی مانند برنامه‌های جهادی، اهدای کتاب، برپایی خیمه‌های مهدوی در مدارس، سخنرانی‌‌های مختلف، ارائه خدمات پزشکی رایگان به نیت امام زمان(عج) در حال اجرا است.
 
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) کرمان با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت ویژه ۷۰ طلبه بانو، از برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه «مهدویت و مقاومت» در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه در استان‌های دیگر همایش‌های مهدویت با موضوعات مختلف برگزار می‌شود تصمیم بر این شد اجلاسیه «مهدویت و مقاومت» در کرمان برگزار شود که در مورد زمان آن باید برنامه‌ریزی کرد.
 
حجت‌الاسلام «محمد رنجبر» معاون فرهنگی بنیاد مهدی موعود(عج) کرمان نیز در این جلسه به ارائه توضیحاتی پیرامون اجرای طرح «یاران موعود» پرداخت و گفت: طرح یاران موعود سال گذشته در ۶۰ مدرسه در مقطع دوره دوم دبستان و امسال به دلیل محدویت‌ها و عدم همکاری‌های لازم در ۲۰ مدرسه اجرا می‌شود.
 
وی تصریح کرد: طرح «زنگ انتظار» نیز یکی از کارهای استانی است که در قالب آن برنامه‌های مهدوی دو روز در هفته ویژه مقطع دور دوم ابتدایی در مهدیه مسجد جامع کرمان اجرا می‌شود و از ابتدای مهرماه تاکنون در قالب این طرح برای ۱۵۰۰ دانش‌آموز برنامه اجرا شده و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ قرار است ۳۵۰۰ دانش‌آموز در طرح شرکت کنند.
 
رنجبر در پایان به برنامه‌های پیشنهادی بزرگداشت سالروز ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان در کرمان اشاره کرد و گفت: رنامه‌ها در قالب تبلیغات میدانی، فضای مجازی، مسابقات و اجرای مراسم مختلف برنامه‌ریزی شده و تولید کلیپ،برگزاری مراسم سخنرانی و جشن‌های محوری، برپایی موکب فرهنگی و... از جمله برنامه‌های پیشنهادی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها