هاآرتص:

رژیم صهیونیستی از سلاح گرسنگی برای کشتار غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند

یک روزنامه رژیم صهیونیستییدر گزارشی نوشت که کابینه این رژیم در حال استفاده از سلاح گرسنگی، برای کشتار مردم غیرنظامی در غزه است.
کد خبر: ۶۴۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ - 31December 2023

هاآرتص: رژیم صهیونیستی از سلاح گرسنگی برای کشتار غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «تسوی باریل» نویسنده رژیم صهیونیستی روز شنبه در مقاله‌ای در روزنامه هاآرتص نوشت که رژیم صهیونیستی در حال استفاده از سلاح گرسنگی به عنوان ابزاری برای کشتار غیرنظامیان در نوار غزه است.

هفته پیش بود که «ژولیت توما» از کارشناسان سازمان ملل گفته بود که گرسنگی بی‌سابقه غزه را فرا گرفته و برای جلوگیری از قحطی در منطقه همه چیز لازم است.

وی هشدار داد که اقدام فوری برای تغذیه مردم غزه بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

او گفت: «این‌ها سطوح بی‌سابقه‌ای از گرسنگی هستند. غزه هرگز چنین چیزی را به خود ندیده و نشان‌دهنده این است که وضعیت وخیم شده است.»

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (یکشنبه، هشتاد و ششمین روز جنگ غزه)، از افزایش شمار قربانیان جنگ تمام عیار زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داد و اعلام کرد که شمار شهدای غزه به مرز ۲۲ هزار نفر رسید.

بر اساس این گزارش، شمار شهدای غزه به ۲۱ هزار و ۸۲۲ نفر و شمار مجروحان به ۵۶ هزار و ۴۵۱ نفر رسیده است و نظامیان صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب ۱۲ جنایت جدید شده‌اند که طی آن دست‌کم ۱۵۰ نفر به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها