شهید قدس/ در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی در مصلای امام خمینی (ره)؛

دبیرکل جنبش نجباء عراق: جبهه مقاومت هرگز به اندازه امروز متحد، منسجم و قوی نبوده است

شیخ «اکرم الکعبی» گفت: عملیات این‌ روزهای مقاومت اسلامی عراق علیه منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در غرب آسیا در حمایت از مردم غیور فلسطین  گروه‌های مقاومت در حال انجام است.
کد خبر: ۶۴۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ - 03January 2024

دبیرکل جنبش نجباء عراق: جبهه  مقاومت هرگز به اندازه امروز متحد، منسجم و قوی نبوده استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که شامگاه امروز (چهارشنبه) در مصلی تهران برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه چهارمین سالگرد عملیات خائنانه آمریکا در هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی هستیم.

شیخ اکرم الکعبی ادامه داد: آنان فرماندهانی هستند که خداوند آرزوی‌شان را محقق کرد و به‌ دست شرورترین خلق کشته شده و پیکرهای پاک‌شان به تاسی به امام حسین(ع) تکه‌تکه شد.

دبیرکل جنبش نجباء عراق افزود: امروز با این شهیدان عهد می‌بندیم که کمترین کار در وفای به خون‌شان این است که قاتل آن‌ها یعنی آمریکا در عقیده ما دشمن باقی بماند و انتقام خون‌ شان راهی باشد که از آن دور نخواهیم شد و بین ما و دشمنِ اشغالگر چیزی جز منطق سلاح و انتقام حاکم نباشد و در مسیر انتقام خون آنان گام برخواهیم داشت تا زمانی که خدا برای ما پیروزی را مقدر کرده و یا به لطف او به این شهیدان بپیوندیم.

شیخ اکرم الکعبی تاکید کرد: سوگند به خون پاک شهید ابومهدی المهندس اینکه دشمنان را باقی نخواهیم گذاشت.

وی افزود: در سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار به شهیدان راه قدس، شهیدان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان، یمن، عراق و جمهوری اسلامی ایران یاد می‌کنیم؛ خصوصاً دوستان عزیزم فرمانده شهید سید رضی موسوی و صالح العاروری.

دبیرکل جنبش نجباء عراق ادامه داد: آنان به اذن خدا زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند؛ آنان به پیروزی بزرگ دست‌ یافته‌اند اما دشمنان و جاهلان به‌شدت به ما هجوم آوردند.

شیخ اکرم الکعبی عنوان کرد: علیرغم اینکه چهار سال از جنایت آمریکا در هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی می‌گذرد و با قانون مجلس عراق مبنی بر اخراج کامل نیروهای خارجی از این کشور، تاکنون آمریکا به‌ واسطه پایگاه‌های نظامی خود در بغداد، اربیل و الانبار بر عراق چنبره زده و درحال تخریب، ترویج فساد و زیر پا گذاشتن حاکمیت عراق است. آمریکا مراکز عراق را بمباران می‌کند و جنگنده‌های آنها مجاهدان مقاومت را هدف قرار داده و رژیم آنها بر نفت و اموال عراق دخالت دارد و سفیر آنان می‌کوشد خود را قیم عراق معرفی کند.

وی افزود: اما آمریکا بداند مقاومت اسلامی عراق طبق راهبرد و تاکتیک‌های حساب‌شده حرکت می‌کند و به یاری خدا توانایی ما بسیار بیش از این است. اگر اشغالگران آمریکایی به اراده خود از عراق خارج نشوند، بر خلاف خواست خود، جسد‌های متعفن‌ شان از عراق خارج خواهد شد.

دبیرکل جنبش نجباء افزود: بارها توافقتامه بدنام عراق و آمریکا را بررسی کردیم و در آن بندی یافتیم که ثابت می‌ کند اگر دولت بخواهد به نمایش مضحک آمریکا و تجاوزهای او به عراق پایان ندهد همانگونه که در بند سوم متن توافقنامه آمده، کافیست ابلاغیه‌ای مبنی بر پایان فعالیت آنان ارسال کند. از دولت عراق می‌خواهیم موضعی جسورانه و روشن برابر مردم و تاریخ بگیرد و این ابلاغیه را که حاکمیت عراق را باز می‌گرداند و امنیت مردم را حفظ می‌ کند به طرف مقابل ارسال کند.

شیخ اکرم الکعبی اضافه کرد: اگر دولت این کار را انجام دهد و اشتغالگران خارج نشوند، مقاومت دست به تشدید عملیاتش خواهد زد و آنها را خلاف میل‌شان بیرون خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در سالگرد شهادت فرمانده سپاه قدس شهید سلیمانی هستیم که نگاهش به مسجد الاقصی معطوف بود و امروز نمی‌ توانیم از مردم فلسطین یادی نکنیم. این کشتار توسط جنایتکارانی که توسط غرب از تمام کشورهای جهان جمع‌ شده‌اند صورت می‌گیرد تا فلسطین را غصب و مردم آن را مجبور به مهاجرت کنند. ما قدس، فلسطین و مردم آن را تنها نخواهیم گذاشت و ما بخشی از این نبرد هستیم و شهرک‌های صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا را در حمایت از غزه و فلسطین هدف قرار خواهیم داد.

دبیرکل جنبش نجباء عراق افزود: با صدایی رسا اعلام می‌کنم که عملیات این‌روزهای مقاومت اسلامی عراق علیه منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در غرب آسیا در حمایت از مردم غیور فلسطین  گروه‌های مقاومت در حال انجام است.

وی ادامه داد: از ابتدای طوفان الاقصی تا امروز بیش از 100 عملیات موفق از عراق و سوریه تا عمق خاک اشغالی فلسطین  را فرماندهی کردیم و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را به آتش خواهیم کشید و مقاومت عراق برای استفاده از جدیدترین سلاح‌ها، موشک‌ها و پهپادها آماده است.

شیخ اکرم الکعبی تصریح کرد: جبهه بین‌المللی مقاومت هرگز به اندازه امروز متحد، منسجم و قوی نبوده است.

وی اضافه کرد: رفتار منفعلانه برخی ملت‌های مسلمان و عرب بیش از بمباران رژیم صهیونیستی قلب مردم غزه را به‌ درد می‌آورد و ما رژیم‌هایی را مخاطب قرار می‌دهیم که شاهد کشته‌شدن هزاران کودک در غزه هستند.

دبیرکل جنبش نجباء عراق یادآور شد: کجایند کسانی که مدعی تمدن هستند و کجاست سازمان به اصطلاح ملل که با یک چشم نگاه می‌کند؛ چشمی که از زاویه مستکبران می‌نگرد. امروز به جهانیان ثابت شد سازمان ملل چیزی جز ابزار برای مشروعیت‌بخشیدن به جنایات مستکبران نیست و صدای آنان علیه مستضعفان بلند است.

شیخ اکرم الکعبی خاطرنشان کرد: ملت‌های جهان بدانند که راه‌حل پایان کشتار مردم غزه اول تشدید حملات محور مقاومت به رژیم صهیونیستی و دوم فشار مردمی و برپایی تظاهرات است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار