شهید قدس/ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‎فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع):

حاج قاسم پرورش یافته مکتب حضرت امام (ره) بود و خود را وقف اسلام کرد

حجت‌الاسلام نوروزی گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و این آسایش و امنیت به برکت خون شهدا علی الخصوص شهدایی، چون شهید سلیمانی و سید رضی موسوی است.
کد خبر: ۶۴۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 04January 2024

حاج قاسم پرورش یافته مکتب حضرت امام (ره) بود و خود را وقف اسلام کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی نوروزی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‎فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در سالگرد در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم انقلابی دهستان گیفان اظهر داشت: حاج قاسم پرورش یافته مکتب حضرت امام (ره) بود و خود را وقف اسلام کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی درس ایستادگی و مقاومت را به جهان اسلام و جبهه مقاومت آموخت که ثمره آن را در وحدت امت اسلام و جبهه مقاومت می‌بینیم که باعث شده اسرائیل در جنگ غزه هیچ دستاوردی نداشته باشد و این غرب را مستاصل کرده است.

حجت الاسلام نوروزی افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و این آسایش و امنیت به برکت خون شهدا علی الخصوص شهدایی، چون شهید سلیمانی و سید رضی موسوی است. ادای دین ما به شهدا و انجام تکلیف ما با حضور حداکثری در انتخابات محقق خواهد شد و این را همه بدانند مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار آفرین و امنیت زا است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار