پیام‌های تسلیت فارابی و مرکز گسترش در پی حادثه تروریستی کرمان

بنیاد سینمایی فارابی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پیام های جداگانه‌ای حمله تروریستی کرمان را که منجر به شهادت جمعی از هم وطنان شده است را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۴۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۴ - 05January 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بنیاد سینمایی فارابی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پیام های جداگانه ای حمله تروریستی کرمان را که منجر به شهادت جمعی از هم وطنان شده است را تسلیت گفتند.

در متن بنیاد سینمایی فارابی آمده است:
ما ملت امام‌ حسینیم. معنای عمیق این دیدگاه ایمانی و آرمانی اینبار در جوار گلزار شهدای کرمان متجلی شد، آن هنگام که دستان ناپاک و خبیث، تاب تجدید بیعت خیل عاشقان انقلاب اسلامی را با سردار قهرمان شهید خود نداشتند و فرزندان مظلوم ایران را به خاک و خون کشیدند. لکه ننگ این جنایت تروریستی تا ابد بر دامن طراحان و مجریان خواهد ماند و دل‌های همه وجدان‌های آگاه بیدارتر خواهد شد.

بنیاد سینمایی فارابی همدل و همزبان با هنرمندان و سینماگران ایران با تسلیت آن فاجعه دلخراش و غمبار به رهبری معظم، مردم شریف ایران و خانواده‌های داغدار مردم کرمان، امید دارد با شناسایی سریع‌تر قاتلان اصلی، دست پلید طراحان صهیونیستی و سفاک آن، پشت صحنه این جنایت برای مردم حقیقت‌طلب در سراسر دنیا روشن شود و مزدوران و عاملان اجرایی این جنایت نیز دستگیر و مجازات و گرفتار عقوبت سخت الهی شوند.

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی با انتشار پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

در پی حمله تروریستی چهارشنبه ۱۳ دی ماه و شهادت عده‌ای از هم‌وطنانمان در کرمان و زخمی شدن تعدادی دیگر از آنها مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی پیامی منتشر کرد. در این پیام نوشته شده است:

ایران، در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که یاد و خاطره‌ قهرمانی‌ها و مهرش به وطن و مردمش، ماندگار است، دوباره سوگوار شد. دیروز زنان، مردان و کودکان به مسلخ رفتند تا ثابت شود دشمن همچنان ناجوانمردانه می‌جنگد و آرامش، وحدت ملی و امنیت ما را نشانه گرفته است.

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و ابراز همدردی با خانواده‌های معظم شهدا، از خداوند متعال برای مجروحان عافیت و برای بازماندگان صبر مسئلت دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار