یادداشت/ حامد افروغ

«شهادت»؛ بیعت هنرمندانه ملت ایران با حق

حمله انتحاری به زوار حاج قاسم در روز میلاد حضرت زهرا و سالروز شهادت آن یگانه‌مرد اوج استیصال دشمن در مواجهه با ملتی است که هر بار با تقدیم هر شهید، هنرمندانه و در اوج زیبایی با جبهه حق تجدید پیمان می‌کند و در تداوم مسیر انقلاب اسلامی مستحکم‌تر می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۸ - 06January 2024

«شهادت»؛ بیعت هنرمندانه ملت ایران با جبهه حقگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ انقلاب اسلامی که در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، استکبار جهانی و کوتوله‌های سیاسی وقت متفقا به این نتیجه رسیدند که باید با حذف سران و مرثران انقلاب اسلامی در میان مسئولان و مردم، برای نابودی آن اقدام کنند. تاکنون بیش از ۴۴ سال است که به دست گروه‌ها و واسطه‌های مختلف که سرنخ همه‌شان به صهیونیسم و استکبار جهانی می‌رسد، ملت ایران در حال تقدیم شهدای بسیاری به مسیر انقلاب اسلامی است.

گروهک منافقین که این روز‌ها یکی پس از دیگری رسوایی‌های اخلاقی و رفتار‌های غیرانسانی‌اش بیش از پیش آبروی این گروهک را برده، به تنهایی هزاران شهید روی دست ملت ایران گذاشته و همچنان نیز با نفوذ عواملش در دل کشور، باعث خرابکاری‌ها و ضربه‌های مختلف به ارکان و افراد مختلف در ایران است. دردسر‌هایی که در خارج کشور با کمک این فرقه فاسد برای ایران عزیز ساخته می‌شود نیز خود به تنهایی مثنوی ۷۰ من کاغذ است که آخرین نمونه آن، حبس «حمید نوری» در کشور سوئد آن هم با ادله سست و غیرقابل دفاع است.

فرق و نحل مختلف دیگری نیز در کنار منافقین دست به اقدام علیه امنیت ملی کشور و آسایش مردم زده‌اند که تجزیه‌طلبان در خوزستان و کردستان نیز از جمله آن‌ها هستند و تاریخ انقلاب اسلامی پر است از جنایت‌ها و اقدامات شنیع آن‌ها علیه مردمی که دوست دارند همراه با انقلاب اسلامی اعتلای کشورشان را ببینند. سلاخی کردن جوانان کشور در کردستان و اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی و همچنین ایجاد رعب و وحشت میان مردم برای فراری دادنشان از دامان انقلاب اسلامی از جمله مواردی است که همواره از سوی کومله و دموکرات (تجزیه‌طلبان کرد) دنبال شده است.

حمله وحشیانه و ناجوانمردانه تجزیه‌طلبان عرب موسوم به «الاحوازیه» به رژه نظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس در تاریخ شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ که به شهادت تعدادی از زنان و کودکان مظلوم منجر شد، نیز یکی دیگر از جنایات پررنگ دشمنان ملت ایران است که برای انتقام‌گیری از پایمردی آن‌ها در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی صورت گرفت تا بلکه در اراده آن‌ها در مسیر بر حقشان خللی وارد کند.

سیستان و بلوچستان که به پایتخت وحدت اسلامی معروف است نیز از گزند گروهک‌های ساخته و پرداخته توسط استکبار جهانی مصون نمانده است. گروهک خودخوانده «جیش العدل» که به درست به «جیش الظلم» در رسانه‌ها معروف شده، از دیگر نمونه‌های دشمنی علیه ملت ایران است. ملتی که بار‌ها توسط این گروهک در آن خطه زخم خورده و بار‌ها شهدایی را از میان مردم و نظامیان تقدیم کرده است.

در کنار همه این‌ها افراطی‌های مذهبی طالبان و داعش افغانستان نیز از جمله گروه‌هایی هستند که برای ضربه زدن به ملت ایران از سوی دشمنان تشحیع، تسلیح و پشتیبانی شده‌اند تا با این حربه بتوانند هر از گاهی خیانتی صورت داده و رعب و وحشتی ایجاد کنند که این‌بار با فرستادن دو افراطی از خدا بی‌خبر مسلح به کمربند انتحاری، سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را با بار دیگر به میعادگاه عشاق او با معبود بدل ساختند.

دشمنان در این چند دهه بسیار کوشیدند تا با شهید کردن افراد مختلف در ایران اراده ملت را بشکنند، اما غافل از آنکه با هر بار شهید گرفتن از مردم، بر صحت مسیر آن‌ها صحه گذاشته و به نوعی در تشویق ملت در تداوم مسیر انقلاب اسلامی کوشیده‌اند و در واقع سرکه‌انگبین ترور برای دشمن صفرا فزوده و ملت را مستحکم‌تر کرده است.

شهادت برای ملت ایران از هر گروه و دسته و تفکری، اوج بلندمرتبگی و در قله ایستادن است و تقدیس و تکریم و همدلی آنان را در پی دارد لذا امام راحل شهادت را عامل بیداری بیشتر ملت ایران دانستند که به برکت خون مظلومانه شهدا، دل‌های بیشتری روشن شده و بر دشمنان استکبار افزوده شده است، اما نمی‌توان به مستکبرین حق نداد که دست به خون ملت ایران آلوده نکنند، آخرین و نشانه‌های تلاش مذبوحانه هر تفکر مسمومی، تحقیر و توهین و کشتار بی‌گناهان است که باید این حرکت‌ها کور را در زمره آواز قوی تمدن غرب دانست که در هر کشوری با تجهیز و پشتیبانی سفاکان و خشک‌مغزها سعی در ایجاد رعب و وحشت در دل مخالفان خود دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار