در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

بازدید سردار رادان از غرفه مازندران در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»

فرمانده کل انتظامی کشور از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر شده است، بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ - 07January 2024

بازدید سردار رادان از غرفه مازندران در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (یکشنبه) از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر شده است، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این بازدید، سردار رادان را همراهی کرد.

نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، روز گذشته (شنبه ۱۶ دی) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جانشین رئیس، معاون هماهنگ‌کننده و جمعی از معاونین و مدیران کل این بنیاد در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۰ دی دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار