در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران: لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ هر تلفن همراهی می‌تواند پایگاهی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس باشد

سرهنگ «سلامی» با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های جامعه برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنیم، گفت: امروز اکثر جوانان و نوجوانان در فضای مجازی حضور دارند و هر تلفن همراهی می‌تواند یک پایگاه برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۶۴۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ - 10January 2024

سرهنگ سلامیسرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رموز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های جامعه بود، اظهار داشت: امروز به عنوان سیاست‌گذار، برنامه‌ریز و ریل‌گذار دفاع مقدس و مقاومت باید تلاش کنیم تا از همه ظرفیت‌های جامعه برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنیم.

سرهنگ سلامی ادامه داد: ما باید همچون دوران دفاع مقدس ظرفیت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه نشر و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را فعال و از این ظرفیت استفاده کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه باید از بستر‌های جدید در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس بهره ببریم، یادآور شد: در موزه‌های دفاع مقدس برنامه‌های مختلف بصیرتی، فرهنگی و جهاد تبیین برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در نظر گرفته شده و دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند به همراه معلمان و اساتید خود از این برنامه‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و می‌توانیم با استفاده از فناوری‌های نوین و فضای مجازی این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم، خاطرنشان کرد: امروز اکثر جوانان و نوجوانان در فضای مجازی حضور دارند و هر موبایل می‌تواند یک پایگاه برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس باشد.

به گزارش دفاع‌پرس، «همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» و همزمان «نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که از روز شنبه (۱۶ دی) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار کرده است، امروز (چهارشنبه ۲۰ دی) به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار