دفاع پرس بررسی می کند

امنیت داخلی آمریکا گروگان سازمان امنیت رژیم صهیونیستی/ اسرائیل چگونه امنیت داخلی آمریکا را اشغال کرد

شین بت به اتکا تجارب خونین امنیتی خود ، توانسته روشهای امنیتی ترور خود را با عنوان مبارزه با تروریسم به یک صنعت بزرگ امنیتی برای اقتصاداسرائیل تبدیل کرده و به دنیا صادر کند که مشتری اصلی آن نهادهای امنیتی دولتی و خصوص آمریکا بویژه FBI و پلیس نیویورک NYPD است.
کد خبر: ۶۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ - 03January 2016

امنیت داخلی آمریکا گروگان سازمان امنیت رژیم صهیونیستی/ اسرائیل چگونه امنیت داخلی آمریکا را اشغال کرد

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، پس از حملات ۱۱سپتامبر به بهانه مبارزه با تروریسم، نیروهای پلیس آمریکا به سمت نظامی شدن هرچه بیشتر سوق داده شدند. در سالهای اخیر، مدیران امنیتی جامعه آمریکا بیش از پیش مبهوت جنایات امنیت داخلی اسرائیل شده و در نظر دارند شیوههای نظامی این رژیم را وارد سازمان پلیس خود کنند. طی دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش، وزیر امنیت داخلی آمریکا که یک شهروند آمریکایی- اسرائیلی بود دستور داد نیروهای پلیس آمریکا توسط گروههای اسرائیلی آموزش ببینند تا در کنترل تجمعها، مقابله با تروریسم و جمعآوری اطلاعات، ورزیدهتر باشند. هماکنون برخی افسران سابق نظامی اسرائیل در قالب نیروهای پلیس آمریکا فعالند. آنها استخدام شدهاند تا عملیاتهای امنیتی را در فرودگاههای آمریکا، مراکز خرید و تفرجگاههای حومه شهرها مدیریت کنند. بعد از جنبش تسخیر والاستریت گزارشهایی منتشر شد که نشان میدهد سیاستگذاری و تأمین امنیت داخلی آمریکا تا چه اندازه وابسته به لابی صهیونیستی شده است.

11 سپتامبر، لابی صهیونیستی و نشست اوربن شیلد

 بعد از 11 سپتامبر مقامات امنیتی آمریکا در یک برنامه مشترک با لابی اسرائیل در این کشور به شناسایی و برقراری ارتباط با متخصصان عملیات ضدتروریستی اسرائیل اقدام و هزاران پلیس آمریکایی را به اسرائیل فرستادند تا به وسیله نیروهای امنیتی این کشور تحت تعلیم قرار بگیرند. وی در این یادداشت به نقش پررنگ لابی صهیونیسم در امنیت داخلی آمریکا اشاره کرده است. اکتبر 2011 بخشهایی از محوطه دانشگاه کالیفرنیا در «برکلی» چهرهای نظامی به خود گرفت. این امر در حاشیه نشست «اوربن شیلد» ۲۰۱۱به وقوع پیوست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار