۱۶ نظامی سوری در ۲ حمله همزمان داعش جان باختند

۱۶ نظامی ارتش سوریه در ۲ حمله همزمان داعش در خاک سوریه جان باختند و چندین نظامی دیگر نیز زخمی شدند.
کد خبر: ۶۴۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ - 09January 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه تروریستی داعش امروز (سه‌شنبه) ۲ حمله همزمان را علیه شماری از نظامیان ارتش سوریه به انجام رساند.

در جریان یکی از این حمله‌های تروریستی که اتوبوس حامل نظامیان سوری را در منطقه «المحطه الثالثه» در صحرای تدمر واقع در حومه شرقی حمص هدف قرار داد، ۱۴ نظامی ارتش سوریه جان باختند و ۱۹ نظامی دیگر نیز زخمی شدند. زخمی‌های این ۲ عملیات تروریستی برای درمان به بیمارستان تدمر منتقل شدند.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که تروریست‌های داعش با کمین در یکی از جاده‌ها و سوءاستفاده از شرایط آب‌ و هوایی و وجود مه در منطقه، این حمله را علیه کاروان حامل نظامیان سوریه انجام دادند.

علاوه بر این در حمله‌ای همزمان، تروریست‌های داعش یک افسر و یک نیروی امدادی سوری را در حمله‌ای مشابه در صحرا «اثریا» واقع در حومه غربی رقه به قتل رساندند. این حادثه پس از درگیری میان نیروهای سوری و تروریست‌های داعش رخ داد و پس از درگیری نیز تروریست‌های داعش به عمق صحرا عقب‌نشینی کردند.

تروریست‌های داعش از اطراف پایگاه اشغالگران آمریکایی در التنف واقع در حومه شرقی حمص موسوم به منطقه «۵۵ کیلومتری» برای اجرا و آغاز عملیات‌های تروریستی خود استفاده می‌کنند. جنگنده‌های آمریکایی از این پایگاه و این منطقه که در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن قرار دارد، پشتیبانی و حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار