استاندار خراسان رضوی:

مشکلات حوزه اجتماعی با محوریت بانوان استان برطرف می‌شود

نظری گفت: به‌ دلیل اهمیت تأثیرگذاری بانوان استان خراسان رضوی جلسات هفتگی برای بررسی و رسیدگی به دغدغه‌های بانوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 10January 2024

مشکلات حوزه اجتماعی با محوریت بانوان استان برطرف می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در دیدار با فعالان حوزه بانوان استان که امروز در مشهد انجام شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از زائران سردار دلها در حادثه تروریستی کرمان بر پرداختن دقیق‌تر به مسائل و مشکلات استان در عرصه‌های مختلف و پیگیری موثر تا رسیدن به نتیجه تاکید کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: به لحاظ اهمیت نقش و تأثیرگذاری بانوان در عرصه‌های مختلف، بعد از این هر هفته جلسات اختصاصی برگزار خواهد شد تا مسائل استان مورد بررسی گیرد و برای حل موضوعات تصمیم‌گیری شود.

این مقام مسئول با اشاره به بانوان سرپرست خانوار استان خراسان رضوی تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد که بانوان سرپرست خانواده توانمند شوند که در این راستا تسهیلاتی در قالب‌های مختلف به آن‌ها اعطا می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مشکلات استا را به شکل قرارگاهی تا حل مسئله دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در استان برای پیشبرد امور به‌صورت مسئله‌محور حرکت می‌کنیم و هیچگاه منابع محور پیش نمی‌رویم.

نظری در ادامه به مدیریت منابع مالی استان اشاره کرد و گفت: بانک‌ها باید رشد تولید را با نگاهی به مدیریت تورم، حمایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: به دلیل محدودیت منابع مالی از محل مولدسازی دارایی‌ها و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل پروژه‌های استان اقدامات خوبی در دست اجرا است.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار