یحیی سریع:

شهادت ۵ نفر بر اثر حملات آمریکا و انگلیس/ نیرو‌های مسلح یمن در هدف قرار دادن منابع تهدید تردید نخواهند کرد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از ۷۳ مورد حمله مشترک آمریکا و انگلیس به مناطق مختلف یمن خبر داد و اعلام کرد که این حمله ۵ شهید و ۶ زخمی به همراه داشته است.
کد خبر: ۶۴۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ - 12January 2024

ارتش یمن: آمریکا و انگلیس ۷۳ حمله به خاک یمن داشتندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمنی با قرائت بیانیه‌ای در واکنش به حملات هوایی آمریکا و انگلس تاکید کرد دشمن آمریکایی-انگلیسی در راستای حمایت از تداوم جنایت رژیم اسرائیل در غزه، با ۷۳ مورد حمله تجاوزانه به جمهوری یمن، صنعا پایتخت این کشور، استان‌های حدیده، تعز و حجه را هدف قرار دادند که این حملات منجر به شهادت پنج تن و مجروح شدن شش تن دیگر از نیرو‌های مسلح منجر شد.

یحیی سریع افزود: دشمن آمریکایی و انگلیسی مسئول کامل این اقدام متجاوزانه و جنایتکارانه خود علیه مردم یمن خواهند بود و این جنایت بی‌پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند.

وی تاکید کرد که نیرو‌های مسلح یمن در دفاع از این کشور و حاکمیت و استقلال آن در هدف قرار دادن منابع تهدید و به طور کلی همه اهداف متخاصم چه در زمین و چه دریا تردید نخواهند کرد.

یحیی سریع در این بیانیه تصریح کرد این تجاوز وحشیانه هرگز باعث نخواهد شد که ملت یمن در موضع خود مبنی بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین دست بردارد؛ ضمن آنکه نیرو‌های مسلح یمنی بر مقابله و جلوگیری مستمر از حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که از دریای سرخ یا دریای عرب عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند، ادامه خواهند داد.

وی در پایان این بیانیه با آرزوی پیروزی برای یمن و همه آزادگان جهان تاکید کرد که خدا ما را بس است و او بهترین پشتیبان و بهترین حافظ و بهترین یاور است.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار