گردان‌های سیدالشهداء عراق:

آمریکا ورژیم صهیونیستی امنیت منطقه را به خطر انداخته‌اند

گردان‌های سیدالشهداء عراق در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن باعث افزایش همبستگی با محور مقاومت می‌شود، بر ضرورت اخراج اشغالگران به عنوان تنها راه برقراری امنیت در منطقه تأکید کرد.
کد خبر: ۶۴۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ - 12January 2024

واکنش گردان‌های سید الشهداء عراق به تجاوز آمریکا و انگلیس به یمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، گردان‌های سیدالشهدا عراق با صدور بیانیه‌ای تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن را به‌شدت محکوم و بر همبستگی با مردم این کشور تأکید کرد.

در بیانیه این گردان‌ها آمده است: با تجاوز به یمن دیگر جای تردیدی درباره خوی سلطه‌جویی و قلدرمآبی آمریکا و اعتیاد این کشور به ظلم به ملت‌ها و جنایت علیه آن‌ها باقی نمی‌ماند. آمریکا ائتلاف شیطانی و متزلزلی را علیه ملت عزیز یمن و برادران ما در مقاومت یمن رهبری می‌کند.

در ادامه این بیانیه تأکید شد: رژیم جعلی صهیونیستی و اشغالگران منفور آمریکایی ثبات و امنیت کل خاورمیانه را به خطر انداخته‌اند؛ بنابراین باید با تمام توان و ابزار‌های موجود تلاش کنیم آن‌ها را از منطقه بیرون کنیم. تا وقتی که این دو غده سرطانی در منطقه و در پیکر امت اسلامی باشند، نقض حاکمیت کشور‌ها و ریختن خون بی‌گناهان به بهانه دفاع از امنیت رژیم جعلی صهیونیستی ادامه خواهد داشت و هیچ راه حلی جز بیرون انداختن آن‌ها وجود ندارد.

گردان‌های سیدالشهدا افزود: یمنِ باعزت و استوار، در برابر ظالمان و طغیانگران خواهد ایستاد و تجاوز به این کشور فقط باعث افزایش همبستگی ملت‌ها با محور مقاومت و حقانیت آرمان مقدس آن‌ها و ایستادگی در برابر ظلم و طغیان و ادامه حمایت از غزه خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها