دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با خانواده‌ شهدای حادثه تروریستی کرمان

بختیاری با خانواده‌های تعدادی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیدار کرد.
کد خبر: ۶۴۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ - 15January 2024

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر به استان کرمان با خانواده‌های تعدادی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان از جمله خانواده شهیده «مریم سلطانی‌نژاد» حامی ایتام کمیته امداد دیدار کرد.

بختیاری در این دیدارها ضمن محکوم کردن حادثه دلخراش تروریستی کرمان گفت: امیدواریم آه شهدای مظلوم و بی‌دفاع و خانواده‌های آنها، ریشه ظلم را در دنیا و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل که از خبیث‌های روزگار هستند را نابود کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تأکید کرد: خون شهدا پایمال نخواهد شد؛ زیرا مدافع خون شهدا خود خداست.

وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت جبهه مقاومت در مقابل تجاوزات اسرائیل جنایتکار، افزود: سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اقدامات بزرگی در جبهه مقاومت انجام داده‌اند.

رئیس کمیته امداد در سفر دو روزه به استان کرمان با حضور در شهرستان‌های زرند، بافت، رابر، کرمان و بخش چترود و راین با خانواده شهدای تروریستی و شهدای امدادگر کمیته امداد در دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

بختیاری همچنین در این سفر با حضور در منزل خانواده شهیده «مریم سلطانی‌نژاد» دختر ۹ ساله که از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد بود، از این خانواده که ۹ نفر از اعضایشان در حادثه تروریستی به شهادت رسیده‌اند، دلجویی کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها