مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» در سوریه منهدم شد

شبکه «المیادین» گزارش داد که اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی و یک تأسیسات درمانی متعلق به گروه‌های تروریستی «هیأت تحریر الشام» و «حزب ترکستان» در حملات موشکی ایران هدف قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۴۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹ - 16January 2024

مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» در سوریه منهدم شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه «المیادین» بامداد سه‌شنبه به نقل از منابع محلی در ادلب گزارش داد که حملات ایران با موشک‌های بالستیک بسیار دقیق انجام شد و بر اثر آن مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» منهدم گردید.

این منابع به المیادین گفتند که اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی و یک تأسیسات درمانی متعلق به تروریست‌های ترکستانی نیز در این حملات هدف قرار گرفتند.

در این گزارش آمده است: «موشک‌های بالستیک ایران مناطق تحت کنترل تروریست‌های هیأت تحریر الشام در شمال غربی سوریه در ادلب را نیز هدف قرار دادند».

المیادین به نقل از منابع خود توضیح داد: «موشک‌های شلیک‌شده توسط ایران با دقت به مقر گروه تروریستی حزب اسلامی ترکستان را در منطقه جبل السماق و در مجاورت شهرک حارم برخورد کردند».

این منابع به المیادین گفتند: «این منطقه جایی است که تروریست‌های داعش خراسان در آن آموزش می‌بینند و توسط آمریکایی‌ها به افغانستان و مرز ایران برای انجام حملات در داخل ایران منتقل می‌شوند».

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها