معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی؛

شهدا سرمایه‌های ماندگار نظام مقدس اسلامی هستند

سردار عباسی گفت: شهیدان نماد ایثار و ازخودگذشتگی و سرمایه‌های همیشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ بر همین اساس ادامه راه و هدف آن‌ها در رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۶۴۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 16January 2024

شهدا سرمایه‌های ماندگار نظام مقدس اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «کریم عباسی» معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان خراسان رضوی با خانواده معظم شهید «حسن طاهری» از شهدای فراجا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار عباسی در این دیدار اظهار داشت: خانواده معظم شهدا، سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند که با صبوری، مقاومت و ازخودگذشتگی خود به آحاد جامعه درس ایثار دادند.

وی با بیان این که خانواده معظم شهدا زینت‌بخش جامعه و مایه سربلندی ایران اسلامی هستند، پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی و حفظ خون شهدا را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: اگر جانفشانی شهدا نبود، امروز امنیت پایدار بر ایران اسلامی حاکم نبود و نظام مقدس اسلامی اقتدار نداشت.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان مایه دلگرمی، قوت قلب و باعث ایجاد انگیزه مضاعف مسئولان در خدمتگزاری بیشتر و شایسته به مردم است.

عباسی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تصریح کرد: شهیدان نماد ایثار و ازخودگذشتگی و سرمایه‌های همیشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ بر همین اساس ادامه راه و هدف آن‌ها در رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اگر در قول بیان می‌کنیم که قدردان شهدا هستیم باید باور‌ها و وظایفی که در نظام اسلامی بر دوش ما است را به درستی انجام دهیم.

سرهنگ دوم «حسن طاهری» از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یکم فروردین ۱۳۶۱ در گناباد متولد شد و سرانجام ۲۴ شهریور سال جاری در عملیات مبارزه با سوداگران مرگ در شهر نهبندان از توابع استان خراسان جنوبی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار