حمله موشکی قسام به اراضی اشغالی از جنوب لبنان

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که با ۲۰ موشک شمال اراضی اشغالی را از سمت لبنان هدف قرار داده است.
کد خبر: ۶۴۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ - 17January 2024
حمله موشکی قسام به اراضی اشغالی از جنوب لبنانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که در واکنش به جنایت‌های صهیونیست‌ها در حق غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه و ترور فرماندهان شهید این گردان‌ها و برادرانشان در حومه جنوبی بیروت، با ۲۰ موشک از سمت لبنان پادگان «لیمان» در الجلیل غربی واقع در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.
 
علاوه بر این نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی در محور شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه از سوی مبارزان قسام با خمپاره سنگین هدف گرفته شدند.
 
همچنین گردان‌های قسام ۲ تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «معن» واقع در جنوب شرق خان‌یونس، یک نفربر مهندسی صهیونیستی را در «جبل الریس» واقع در شهرک تفاح شهر غزه و یک تانک صهیونیستی دیگر را در شهرک الکرامه واقع در شمال غرب شهر غزه با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داد.
 
علاوه بر این، گروهی از تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی نیز در یکی از خانه‌های شهرک الکرامه در کمین مبارزان قسام گرفتار شدند و با انفجار بمب‌های ضدنفر مواجه شدند.
 
همچنین مبارزان قسام پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در محدوده شهرک رضوان شهر غزه با گلوله‌های ضدنفر هدف قرار دادند و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.
 
در شهرک شیخ رضوان شهر غزه نیز مبارزان قسام یک نظامی صهیونیست را که برفراز یکی از جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی قرار داشت به هلاکت رساندند.
 
گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف دانشکده علوم و تکنولوژی در جنوب خان‌یونس را با موشک هدایت‌شونده «مالوتکا» هدف قرار داده است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار