هلاکت و زخمی‌شدن ۴ نظامی دیگر صهیونیست در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت و زخمی‌شدن ۴ نظامی دیگر خود در نبرد‌های نوار غزه اذعان کرد.
کد خبر: ۶۴۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ - 17January 2024
هلاکت و زخمی‌شدن ۴ نظامی دیگر صهیونیست در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت و زخمی‌شدن شمار دیگری از نظامیان صهیونیست در نبرد‌های غزه اذعان کرد.
 
بر این اساس، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در نبرد‌های نوار غزه ۲ نظامی صهیونیست عضو گروهان نیرو‌های ویژه «گفعاتی» به هلاکت رسیده‌اند.
 
همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۲ نظامی دیگر گروهان گفعاتی از جمله یک افسر صهیونیست در جریان نبرد‌های جاری در نوار غزه زخمی شده‌اند.
 
کمی پیش‌تر نیز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ نظامی صهیونیست در نبرد‌های نوار غزه زخمی شده‌اند.
 
روز گذشته هم ارتش رژیم صهیونیستی شمار نظامیان و افسران زخمی‌شده این رژیم از هفتم اکتبر را ۲۵۶۷ نفر و نظامیانی که از زمان شروع حمله زمینی به غزه زخمی شده‌اند را نیز ۱۱۳۵ نظامی اعلام کرد.
 
این آمار در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشار‌های محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار