معاون هماهنگ کننده سپاه زنجان:

تولید محتوا در زنجان پیشرفت مناسبی داشته است

سرهنگ «سهندی» گفت: امروزه تولید محتوا و فضای مجازی در استان به پیشرفت مناسبی رسیده است.
کد خبر: ۶۴۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱ - 17January 2024

تولید محتوا در زنجان به پیشرفت مناسبی رسیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن سهندی» معاون هماهنگ کننده سپاه زنجان امروز در حاشیه برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولید محتوا یکی از موضوعات اصلی و نهایی در بحث رسانه و فضای مجازی که جزو حلقه‌های مفقوده محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه زنجان با اشاره به اینکه امروزه به برکت فعالیت‌هایی که در زمینه فضای مجازی در جامعه توسط نوجوانان و جوانان انجام شده، توانسته است در عرصه‌های مختلف نقش مهمی ایفا کند، بیان کرد: امروز تولید محتوا و فضای مجازی در استان به پیشرفت مناسبی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این پیشرفت به جایی رسیده است که در پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان ۱۲ تیم از تیم‌های مطرح در این رویداد شرکت دارند، گفت: این تیم‌ها فعالیت‌های مفید در کنار هم انجام می‌دهند.

سهندی با اشاره به اینکه در استان زنجان استعداد‌های بیشتر از این وجود دارد که با شناسایی و معرفی آن‌ها می‌توان در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی بیشتر دخل و تصرف کرد، گفت: باید در نظر داشت که جنگ شناختی و جنگ هویت رسانه که امپراطوری رسانه و دشمنان نظام به راه انداخته‌اند افراد زیادی دغدغه‌مند موضوع فضای مجازی و تولید محتوا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار