رئیس طالبان: حملات رژیم صهیونیستی به غزه ظالمانه است

«هبت‌الله آخوندزاده» حملات رژیم صهیونیستی به غزه را ظالمانه خواند و آمریکا را به دلیل حمایت از جنایات اسرائیل به شدت نکوهش کرد.
کد خبر: ۶۴۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ - 20January 2024

رئیس طالبان: حملات ظالمانه به مردم غزه جریان دارد و آمریکا از آن حمایت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «هبت‌الله آخوندزاده» رئیس گروه طالبان طی سخنانی در قندهار اظهار داشت: حملات ظالمانه به مردم غزه جریان دارد و داعیه‌دار ظالم حقوق بشر [آمریکا]در کنار رژیم صهیونیستی و به حمایت وی ایستاده است.

آخوندزاده در محکومیت رفتار‌های آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی افزود: [آمریکا] به اسرائیل کمک مالی و تسلیحاتی و مستشاری کرده و در این راه شما دیدید که در دفاع و حمایت از اسرائیل، یمن را نیز بمباران کرد و گویا قصد دارد تمام خاورمیانه را برای حمایت از او زیر بمباران قرار دهد.

رئیس طالبان ادامه داد: الان آمریکا داعیه‌دار حقوق بشر است، با این حال دیدید که در ۲۰ سال اشغال افغانستان این ظالمان خونخوار و سفاک چه‌ها که نکردند برای از بین بردن افغان‌ها؛ اما خداوند متعال آن‌ها را با ناکامی و شکست مواجه کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا حاضر نبود از افغانستان خارج شود و در این ۲۰ سال هم شما مردم دیدید که چه کسانی در کنار آن‌ها ایستادند تا اشغال کشور ادامه پیدا کند.

آخوندزاده همچنین خاطرنشان کرد: همین‌ها برای خدمت به آمریکا به مردم مؤمن و مظلوم افغانستان ظلم کردند، و امروز با استقرار نظام جدید، بساط ظلم به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار