ما متحدیم/ رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس:

یادواره شهدای معلم استان فارس در یادمان شلمچه برگزار می‌شود

«ایمانی فر» با اشاره به اعزام بیش از یک هزار معلم به اردوی راهیان نور، گفت: یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در این اردوی راهیان نور و پیشرفت، برگزاری یادواره شهدای معلم استان فارس است که در یادمان شلمچه در خرمشهر برگزار خواهد شد که این یادواره به عنوان پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 21January 2024
یادواره شهدای معلم استان فارس در یادمان شلمچه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «ایمان ایمانی فر» رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس درجلسه هماهنگی اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان استان اظهار داشت: بزرگترین کاروان معلمان کشور از با حضور بیش از یک هزار معلم استان فارس به به صورت همزمان از ۲۱ شهر استان اردوی راهیان نور و پیشرفت به خوزستان اعزام می‌شوند.
 
ایمانی فر افزود: یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در این اردوی راهیان نور و پیشرفت، برگزاری یادواره شهدای معلم استان فارس است که در یادمان شلمچه در خرمشهر برگزار خواهد شد که این یادواره به عنوان پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس محسوب می‌شود.
 
ایمانی فر با بیان اینکه دراین مراسم علاوه بر معلمان استان فارس، برخی چهره‌های ملی و استانی نیز حضور خواهند داشت، اضافه کرد: اعزام کاروان راهیان نور و پیشرفت معلمان استان فارس روز سوم بهمن ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.
 
«محمد خلیل عسکری» مدیرکل اموزش و پرورش استان فارس نیز در این جلسه گفت: در استان فارس، چهارهزار و ۲۱۲ معلم و دانش اموز شهید وجود دارند که از این تعداد ۴۹۹ نفر معلم شهید هستند.
 
عسکری گفت: برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت یک فرصت بی بدیل برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و حضور معلمان در این اردو‌ها در انتقال این مفهوم به جامعه خصوصا دانش اموزان بسیار موثر است همچنین همه قوانین مربوط به برگزاری اردو‌ها و خصوصا صدور احکام ماموریت، بیمه و ... مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
وی بااشاره به اینکه معلمان در این اعزام حضور دارند گفت: نقش راویان و روایت گران در این اردو برای تبیین دستاورد‌ها بسیار مهم است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها