امام جمعه شهرستان شیروان:

جامعه‌ای که فرهنگ شهادت را داشته باشد همیشه قهرمان و پیروز است

تکمیلی گفت: جامعه‌ای که فرهنگ شهادت را داشته باشد همیشه قهرمان و پیروز است و با توجه به فرهنگ از خودگذشتگی در تمامی عرصه‌ها موفق خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ - 23January 2024

جامعه‌ای که فرهنگ شهادت را داشته باشد همیشه قهرمان و پیروز است/شهدا بزرگترین قهرمانان ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین تکمیلی» امام جمعه شهرستان شیروان در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار ضمن اشاره به شخصیت والا و ممتاز شهیدان، اظهار داشت: ایمان بالا، دوری از گناه، صداقت و برپایی نماز اول وقت از شاخصه‌های بارز شخصیت شهدا است.

وی افزود: شهرستان شیروان بیش از ۶۳۷ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که ۳۱ شهید عملیات کربلای ۵ در روز ۲ بهمن سال ۱۳۶۵ تشییع شدند. این روز به عنوان یکی از ایام الله‌ها و روز حماسه و ایثار در شهرستان شیروان نامگذاری شده که باید به خوبی معرفی و گرامی داشته شود.

تکمیلی تصریح کرد: جامعه‌ای که فرهنگ شهادت را داشته باشد همیشه قهرمان و پیروز است و با توجه به فرهنگ از خودگذشتگی در تمامی عرصه‌ها موفق خواهد بود. یاد شهدا باید همیشه پرفروغ باشد، زیرا شهدا بزرگترین قهرمانان ایران هستند و فرهنگ و سیره آنان باید ادامه داشته باشد. امروز همه وظیفه داریم یاد و نام آنان را گرامی بداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار