در آیین الحاق پهپاد‌های راهبردی به سازمان رزم ارتش؛

سرلشکر موسوی: پهپاد‌ها توان رزم ویژه‌ای به نیرو‌های مسلح افزوده‌اند/ تمام علوم حوزه «پهپاد» متکی به توان داخلی و دانش دانشمندان جوان کشور است+ فیلم

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه حضور پهپاد در همه جهان، توان رزم ویژه‌ای به نیرو‌های مسلح افزوده است، گفت: امروز در حوزه پهپاد همه موارد از حوزه طراحی تا به‌کارگیری در مقابل تهدیدات، متکی به توان داخلی و دانش دانشمندان جوان کشور است.
کد خبر: ۶۴۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ - 23January 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفا‌ع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در آیین الحاق انبوهی از پهپاد‌های راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری تولیدشده توسط وزارت دفاع به یگان‌های آجا، ضمن تبریک سالروز میلاد امام جواد (ع) و امیرالمؤمنین علی (ع)، اظهار داشت: وظیفه نیرو‌های مسلح و از جمله ارتش این است که هر روز برای افزایش توان رزمی خود تلاش کنند تا بتوانند مأموریت‌های محوله را به بهترین نحو ممکن و با موفقیت به سرانجام برسانند.

سرلشکر موسوی: پهپاد‌ها توان رزم ویژه‌ای به نیرو‌های مسلح افزوده‌اند/ تمام علوم حوزه «پهپاد» متکی به توان داخلی و دانش دانشمندان جوان کشور است

سرلشکر موسوی ادامه داد: در چند سال اخیر نقش پهپاد‌ها در عرصه‌های مختلف شناسایی، رزمی، انهدامی، جنگالی و رادار‌های پرنده در زمین، هوا و دریا مؤثر و غیرقابل انکار بوده است.

مطالب بیشتر:
**امیر سرتیپ آشتیانی: تمامی توان خود را در جهت افزایش قدرت بازدارندگی و ارتقای توان رزمی نیرو‌های مسلح به کار می‌گیریم 

فرمانده کل ارتش با اشاره به نقش پهپاد‌ها در نبرد‌های کنونی و آینده عنوان کرد: حضور پهپاد در نیرو‌های مسلح در همه جهان، توان رزم ویژه‌ای به نیرو‌های مسلح افزوده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به‌خصوص در نیرو‌های مسلح ما، با توانمندی بالا و اهتمامی که در وزارت دفاع و سازمان صنایع هوایی وجود دارد، اتفاقات مبارکی افتاده و در همین یکی دو سال اخیر صد‌ها فروند انواع پهپاد از نظر تعداد و تنوع به ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است.

سرلشکر موسوی با اشاره به الحاق انبوهی از پهپاد‌های راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری در چندین نقطه از کشور به یگان‌های ارتش، گفت: حتماً این الحاق‌ها موجب ارتقای قابل ملاحظه‌ای در توان رزم نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی خواهد شد تا بتوانند مأموریت‌های خود را به بهترین نحو انجام دهند.

فرمانده کل ارتش ضمن تشکر از اهتمام وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سازمان صنایع هوایی و دیگر صنایع همکار در تحقق فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر جبران عقب‌افتادگی‌ها، افزایش تعداد پهپاد‌ها و ارتقای کیفیت آن‌ها، خاطرنشان کرد: امروز در حوزه پهپاد همه چیز، از حوزه طراحی تا به‌کارگیری در مقابل تهدیدات، متکی به توان داخلی و دانش دانشمندان جوان کشور است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار