ارتش رژیم صهیونیستی: روزانه ۶۰ نظامی در غزه زخمی می‌شوند

ارتش رژیم صهیونیستی امروز با اذعان به بخشی از تلفات خود در جنگ با مقاومت در نوار غزه، از زخمی شدن روزانه ده‌ها نظامی در این جنگ خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ - 23January 2024

ارتش رژیم صهیونیستی: روزانه ۶۰ نظامی در غزه زخمی می‌شوندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رئیس بخش توانبخشی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: روزانه ۶۰ نظامی در جریان نبرد‌های نوار غزه زخمی می‌شوند.

وزارت جنگ رژیم اسرائیل نیز پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال جاری میلادی، ۲۰ هزار درخواست ناتوانی از خدمت در نتیجه جنگ غزه دریافت کند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۱۷ نظامی در نبرد‌های ۲۴ ساعت گذشته نوار غزه زخمی شدند و ۳۹۲ افسر و نظامی همچنان تحت درمان هستند که ۴۲ نفر از آن‌ها به شدت مجروح شده‌اند.

ارتش رژیم اشغالگر همچنین اعلام کرد: ۲ هزار و ۶۸۹ افسر و نظامی از آغاز حمله زمینی در نوار غزه مجروح شده‌اند.

حملات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و نهمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش از ۲۵ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

با گذشت ۱۰۹ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حجم خودسانسوری نیز در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

در این زمینه گاهی اتفاق افتاده است که یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می‌دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. نظیر آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار