فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

۱۸ محله اسلامی در شهرستان اردستان تشکیل شده است

سرهنگ صنعتکار گفت: ۱۸ محله اسلامی در شهرستان اردستان تشکیل شده که در راستای بررسی مشکلات هر محله فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۶۴۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ - 26January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «روح الله صنعتکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های ویژه در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم در شهرستان اردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ایام، ویژه برنامه‌ای هرشب در پارک شهدای گمنام شهر اردستان همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و سرگرمی متعدد برگزار می‌شود همچنین مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز به مناسبت گرامیداشت این ایام برنامه‌هایی را خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: کاروان شادی با اجرای برنامه‌های شادی بخش و متعدد برای مردم در نقاط مختلف شهر زواره به حرکت در خواهد آمد و برنامه‌های دهه فجر در سال جاری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

سرهنگ صنعتکار اضافه کرد: برنامه‌های دهه فجر در شهر مهاباد نیز علاوه بر اجرا توسط مساجد و پایگاه‌های بسیج، برنامه‌ای ویژه به صورت غرفه و موکب خواهد بود.

وی با اشاره به تشکیل محله اسلامی در اردستان، خاطرنشان کرد: ۱۸ محله اسلامی در شهرستان اردستان تشکیل شده که با برگزاری جلسات توجیهی با اعضای شورای محله، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان اضافه کرد: در محله اسلامی امام جماعت به عنوان محور قرار دارد و در راستای بررسی مشکلات اجتماعی، فرهنگی و نظایر آن در محله از ظرفیت نخبگان و جوانان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار