پوستر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شد+ پوستر

در فاصله چند روز مانده به آغاز چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، پوستر این دوره جشنواره توسط مجتبی امینی دبیر جشنواره رونمایی شد.
کد خبر: ۶۴۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ - 26January 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با مراسم قرعه‌کشی و تعیین جدول اکران آثار در خانه جشنواره از پوستر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با طرحی از حمیدرضا بیدقی رونمایی شد.

حمیدرضا بیدقی پیش از این طراحی پوستر‌های سی و ششمین و سی هفتمین و سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و... را برعهده داشته است.

پوستر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شد

«حمیدرضا بیدقی» طراح پوستر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر درباره المان‌های به کار رفته در این پوستر اظهار  داشت: فرمی که شاهد آن هستید یک سرو است که با ۴۲ سیمرغ طراحی شده. سرو از قدیم قدمتی به طول تاریخ سرزمین ما دارد و نماد مقاومت و ایستایی است. در طی ۴۲ دوره از برگزاری جشنواره اتفاقات بسیاری افتاده و بار‌ها در مرز کمتررنگ شدن پیش رفته، اما برگزار شده است. این سیمرغ‌ها دور هم جمع شدند و یک سرو را تشکیل دادند و نشان می‌دهد چراغ حشنواره همیشه روشن خواهد بود و از ناملایمات دور خواهد ماند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار