مادر شهید حادثه تروریستی راسک در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«محمد» در اوج غربت و مظلومیت شهید شد/ فرزندم به آرزوی خود رسید

مادر شهید محمد خمری گفت: محمد در اوج مظلومیت و غربت به شهادت رسید و تنها چهار روز از ورودش به مقر راسک می‌گذشت که به شهادت رسید و هنوز لباس‌های محمد در خانه ما هست و با آن‌ها صحبت می‌کنم.
کد خبر: ۶۴۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۷ - 27January 2024

گروه اجتماعی دفاع‌‌پرس: گروه تروریستی جیش الظلم در روز (۲۴ آذر) در عملیانی تروریستی به مقر انتظامی راسک حمله کردند و ۱۱ نفر از کارکنان فراجا را به شهادت رساندند؛ اما مقابله با این گروه تروریستی اولين باری نيست که سبزپوشان فراجا، جان خود را تقديم امنيت کشور می‌کنند و آخرين بار نيز نخواهد بود.

بعد از پيروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سبزپوشان انتظامی کشور، در راه امنيت کشور در دفاع از امنيت مرزها و شهرها لباس شهادت به تن کردند. مردانی که به دل عمليات‌های خشن رفته‌اند تا مردمانشان در سلامت و امنيت باشند، به جدال با قلدران و عربده کشانی رفته‌اند تا امنيت و آرامش را در کوچه‌ها و محله‌ها هديه کنند. اما چه بسيار سبزپوشانی که در راه امنيت هموطنان خود، کفن به تن کرده و وقتی از خانه خارج می‌شوند، می‌دانند که شايد بازگشتی نباشد؛ پس با اعماق وجود خود از خانواده و عزيزانشان خداحافظی می‌کنند و می ‌روند و دل به جاده امنيت می‌سپارند.

محمد در اوج غربت و مظلومیت شهید شد/ آرزویم دیدار رهبر است/ فرزندم به آرزوی خود رسید

در ادامه، گفت‌وگوی دفاع‌پرس با «زهرا شهرکی بهرام آباد» مادر «شهید محمد خمری» را می‌خوانید:

دفاع‌پرس: محمد چند سال داشت و چه زمانی تصمیم گرفت که وارد فرماندهی انتظامی شود؟

محمد متولد ۱۳۸۱/۶/۲۰ بود. در زاهدان به دنیا آمد و زمانی که به شهادت رسید ۲۰ سال سن داشت؛ فرزندم عاشق پوشیدن لباس نظام و تامین امنیت برای مردم بود و همیشه این را در خانه می‌گفت.

دفاع‌پرس: محمد چه زمانی به مقر راسک اعزام شد؟

محمد پس از گذراندن دوره آموزشی در اصفهان یک هفته بود که برای ادامه خدمت به راسک اعزام شده بود و در ۱۴۰۲/۹/۲۴ ساعت دو بامداد فرزندم به دست بدترین آدم‌ها به شهادت رسید.

محمد در اوج غربت و مظلومیت شهید شد/ آرزویم دیدار رهبر است/ فرزندم به آرزوی خود رسید

محمد در اوج مظلومیت و غربت به شهادت رسید و تنها چهار روز از ورودش به مقر راسک می‌گذشت و هنوز لباس‌های محمد در خانه ما هست و با آن‌ها صحبت می‌کنم.

خداوند محمد را به ما هدیه داد و خودش هم گرفت. من به محمد افتخار می‌کنم او مایه سربلندی ما است و در راه میهن و وطنش شهید شده و مطمئنم که جای محمد خوب است و از او می‌خواهم که ما را شفاعت کند.

دفاع پرس: در خصوص ویژگی‌های محمد بفرمایید؟

محمد پسری با ایمان و جهادگر بود و در کنار پدرش که کارگر میدان میوه تره‌بار زابل است کمک می‌کرد؛ دلم می‌سوزد برای پسرم که به آرزوش که خدمت به مردم بود نرسید و تنها پس از چهار روز به شهادت رسید.

نان حلال به بچه‌هایم دادم و محمد پسر بزرگ خانواده بود و من پا به پای بچه‌هام تلاش کردم و این افتخار من است که محمد شهید شده است.

محمد در اوج غربت و مظلومیت شهید شد/ آرزویم دیدار رهبر است/ فرزندم به آرزوی خود رسید

ان‌شاالله پیش حضرت فاطمه زهرا (س) شفاعت ما را بکند و دو فرزند دیگرم به نام فاطمه و میلاد که ۱۹ و ۱۱ ساله هستند قطعا راه محمد را ادامه خواهند داد.

آرزوی من دیدن رهبری است و وقتی آقا را ببینم آرام خواهم گرفت و بغضی که بعد از شهادت محمد همیشه همراه من است کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها