فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

اعتکاف فرصتی مناسبت برای انتقال مبانی اخلاقی به نسل جوان است

امیر معصومی گفت: همه اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از اعتکاف دارند و حضور بزرگتر‌ها نیز در این مراسم پرفیض، نقش مهمی در انتقال مبانی اخلاقی و الگوپذیری نسل جوان از پیشکسوتان دارد.
کد خبر: ۶۴۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ - 28January 2024

اعتکاف فرصتی مناسبت برای انتقال مبانی اخلاقی به نسل جوان استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع معتکفین مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک سازمانی این منطقه پدافندی با اشاره به تاکید اسلام بر انجام اعمال اعتکاف اظهار داشت: اعتکاف یک عمل عبادی مستحب است و آثار بسیار سازنده‌‌ای برای فرد و جامعه دارد و غباری که بر روح جامعه نشسته است، با معنویت اعتکاف و اعمال ارزشمند زدوده می‌شود.

وی با بیان این‌ که ایام اعتکاف فرصتی برای بهره‌‌گیری بیشتر از فضیلت‌‌های ماه رجب است، افزود: در شرایط و اعمال اعتکاف، روزه یک عمل واجب به شمار می‌رود و همین روزه در ماه مبارک رجب موجب می‌شود معتکفان از فضیلت این ماه بیشتر برخوردار شوند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با تاکید بر این‌ که اعتکاف موجب خودسازی می‌شود، تصریح کرد: همه اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از اعتکاف دارند و حضور بزرگترها نیز در این مراسم پر فیض، نقش مهمی در انتقال مبانی اخلاقی و الگوپذیری نسل جوان از پیشکسوتان دارد. 

معصومی یادآور شد: ایام اعتکاف، امکان خلوت دل با خدا را بیشتر فراهم می‌کند؛ بر همین اساس در این زمان که به خدا نزدیک‌تر هستید، باید حوائج و نیازهای خود را از خداوند بخواهید.

در پایان این مراسم از معتکفین با اهدا هدیه و بسته‌های فرهنگی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها