حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌ غرب ارتش:

انتخابات بارزترین مظهر مردم‌سالاری دینی است

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی گفت: مشارکت بالا در انتخابات پشتوانه قوی برای انقلاب و جمهوری اسلامی خواهد بود و کشور را از تعرض و تجاوز استکبار جهانی دور خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ - 28January 2024

انتخابات بارزترین مظهر مردم‌سالاری دینی استبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیرسرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌ غرب ارتش در جمع کارکنان وظیفه این یگان پدافندی، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی همیشه حضور فعال و مستمر داشته‌اند و توانسته‌اند صحنه‌های پرافتخاری را در تاریخ این مرزوبوم رقم بزنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش از کارکنان وظیفه به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و بیان داشت: امر مهارت آموزی کارکنان وظیفه به صورت ویژه در نیروی پدافندهوایی دنبال می‌شود و امیدواریم سربازان عزیز نسبت به امر مهارت‌آموزی اهتمام ویژه داشته باشند و با افزایش توانمندی‌های خود،فرصت‌های شغلی مناسب را برای خود فراهم کنند.

امیرسرتیپ دوم عظیمی با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی همواره به دنبال نفوذ و رخنه برای خدشه‌دار کردن امنیت و آسایش مردم هستند گفت: انتخابات بارزترین مظهر مردم‌سالاری دینی است و مشارکت بالا در انتخابات پشتوانه قوی برای انقلاب و جمهوری اسلامی خواهد بود و کشور را از تعرض و تجاوز استکبار جهانی دور خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار