از سوی موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام صورت گرفت؛

فراخوان نخستین رویداد ملی سرمایه‌گذاری در حوزه بازی و اسباب‌بازی

نوربخش گفت: صاحبان ایده و محصول می‌توانند برای حضور در نخستین رویداد ملی سرمایه گذاری در حوزه بازی و اسباب‌بازی تا ۲۰ بهمن به وبگاه رویداد مراجعه و ثبت نام کنند.
کد خبر: ۶۴۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ - 29January 2024

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سیدحسام نوربخش دبیر رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام درباره فراخوان نخستین رویداد ملی سرمایه گذاری در حوزه بازی و اسباب‌بازی اظهار داشت: نخستین دوره از رویداد بازی و اسباب بازی به منظور گردهمایی صاحبان محصول، ایده‌پردازان، طراحان و اندیشمندان حوزه بازی و اسباب‌بازی و همچنین شناسایی، سرمایه‌گذاری، شتابدهی و نیز معرفی محصولات برتر این حوزه به خانواده‌ها و علاقه‌مندان، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد با عنوان «سکوی پرتاب طلوع»، برگزار می‌شود، افزود: بر همین اساس در گام نخست، صاحبان محصول، ایده‌پردازان و طراحان، می‌توانند تا ۲۰ بهمن با مراجعه به وبگاه رویداد، به نشانی Tolooevent.ir، اقدام به ثبت‌نام و بارگذاری ایده و محصول خود کنند.

نوربخش با اشاره به همکاری موسسه «طلوع نسل نور»، «خانه خلاق و نوآوری ستاپ» و مجموعه «صد استارتاپ» در برگزاری این رویداد، از ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی ریاست جمهوری، انجمن تولید کنندگان بازی و اسباب بازی کشور، سازمان تعلیم و تربیت کودک و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به عنوان سایر حامیان این رویداد نام برد که با هدف شناسایی، حمایت و سرمایه‌گذاری بر تیم‌های نوآور و برترین‌های این حوزه، اقدام به برگزاری این رویداد کردند.

فراخوان نخستین رویداد ملی سرمایه گذاری در حوزه بازی و اسباب‌بازی/ حمایت و شتابدهی به برترین‌های بازی و اسباب‌بازی کشور

وی اضافه کرد: در این رویداد ۵ محور اصلی شامل «بازی و اسباب‌بازی‌های آموزشی و اکتشافی»، «بازی و اسباب‌بازی با رویکرد تربیتی و روانشناختی»، «بازی و اسباب‌بازی با رویکرد کودک و خانواده»، «بازی و اسباب‌بازی‌های سنتی و محلی» و «بازی و اسباب‌بازی‌های هنری و مهارتی»، در نظر گرفته شده است.

دبیر رویداد ملی ستاپ در ادامه بیان داشت: پس از انجام ارزیابی اولیه مستندات دریافتی و در صورت اخذ تأیید کمیته داوران، ایده‌ها و محصولات منتخب به رویداد نهایی جذب سرمایه دعوت خواهند شد؛ همچنین تیم‌های منتخب می‌توانند علاوه بر جذب سرمایه، در مسیر توسعه ایده و ساخت محصول اولیه، از خدمات حمایتی و شتابدهی بهره‌مند شوند.

وی همچنین با بیان اینکه داوری محصولات توسط کمیته بازی و اسباب‌بازی و سرمایه‌گذار صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: تیم‌های نوآور و استارتاپ‌های حوزه بازی و اسباب‌بازی، تولیدکنندگان و سایر فعالان و دغدغه‌مندان این حوزه از مخاطببین رویداد مورد اشاره هستند.

گفتنی است سرمایه‌گذاری تا سقف ۵ میلیارد تومان، بهره‌مندی از تسهیلات، بازارسازی داخلی و بین المللی و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر از جمله جوایز و تسهیلات رویداد سکوی پرتاب طلوع به عنوان بزرگترین رویداد سرمایه‌گذاری با محوریت بازی و اسباب‌بازی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها