مسئول شهرستان‌های امور مساجد استان‌های خراسان خبر داد؛

آزادی ۱۲۰۰ زندانی نیازمند با کمک خیرین مساجد در خراسان رضوی

حجت‌الاسلام جوادی گفت: از ابتدای پویش هشتم در طی سه سال هزار و ۲۰۰ زندانی نیازمند با کمک خیرین مساجد در خراسان رضوی آزاد شدند.
کد خبر: ۶۴۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ - 29January 2024

آزادی ۱۲۰۰ زندانی نیازمند با کمک خیرین مساجد در خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید حسین جوادی» مسئول شهرستان‌های امور مساجد استان‌های خراسان در مراسم آزادی شش زندانی نیازمند که روز گذشته در تایباد برگزار شد، اظهار داشت: در طرح نذر هشتم که به نیت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آغاز شده است، طی سه سال با مشارکت خیرین مساجد تاکنون هزار و ۲۰۰ زندانی آزاد شدند.

وی افزود: از ابتدای شروع پویش، دفتر رسیدگی به امور مساجد یک پیوست فرهنگی برای مراقبت‌های پس از آزادی به طرح اضافه شد، این پیوست فرهنگی به زندانی آزاد شده امکان می‌دهد از طریق ارتباط با امام جماعت مسجد، از فرصت‌های شغلی احصا شده، استفاده کنند.
زندانی آزاد شده باید با مساجد انس بگیرد.

مولانا «غلام‌نبی توکلی» امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد هم در این مراسم ابراز داشت: باید خوشحال باشیم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم به حال یکدیگر رحم می‌کنند و این مصداق حدیث پیامبر اسلام (ص) است.

وی ادامه داد: زندانی آزاد شده در این طرح باید با مساجد ارتباط کامل بگیرد، در نمازهای یومیه شرکت کند و در خدمت به امور مسجد پیشگام باشد و این خواست خانواده زندانی نیز هست.

توکلی گفت: پویش نذر هشتم برای بازگشت زندانی به جامعه است و زندانی پس از آزادی باید ناصح برای دیگران باشد و سایرین را امر به معروف و نهی از منکر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها