مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

شرکت پرشور دانش‌آموزان در اعتکاف از مصادیق حضور در میدان است

شوشتری گفت: اگر به دانش‌آموزان میدان داده شود پای کار انقلاب اسلامی هستند که حضور پرشور آن‌ها در مراسم معنوی اعتکاف گواهی بر این حقیقت است.
کد خبر: ۶۴۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 30January 2024

شرکت پرشور دانش‌آموزان در اعتکاف از مصادیق حضور در میدان استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «سید امیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در جمع اعضای قرارگاه‌های دانش‌آموزی طرح «میدان ۱۴۰۲» که روز گذشته با حضور فرمانداران این استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان فقط میدان و مجال می‌خواهند تا بتوانند نشان دهند که پای کار انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: نمونه این حضور، مراسم اعتکاف بود که رکوردی را از خود به جای گذاشت و باز ما نتوانستیم به اندازه اشتیاق دانش‌آموزان فضای مناسب برای حضور آن‌ها در این مراسم معنوی فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ادامه داد: طرح میدان ۱۴۰۲ طرحی دانش‌آموزی است که با هدف جهاد تبیین از سوی دانش‌آموزان در خراسان رضوی در حال برگزاری است و علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

این مقام مسئول گفت: تولید محتوای رسانه‌ای در قالب‌های مختلف با موضوع دستاوردهای محله، شهر، منطقه و روستا، شرکت در مناظرات دانش‌آموزی از جمله مسابقه مناظره پیشرفت و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت از جمله محورهای این طرح است.

شوشتری ابراز داشت: در استان خراسان رضوی ۲۰ هزار کلاس مقطع متوسطه وجود دارد و تاکنون شش هزار نفر دانش‌آموز از این کلاس‌ها پای کار آمده‌اند و قرار است هر کدام از آن‌ها با تبیین اهمیت انتخابات، ۵۰ نفر را برای مشارکت در این حماسه توجیه کنند تا در نهایت طرح میدان ۱۴صفر ۲ بتواند جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر را برای مشارکت در انتخابات استان، پای صندوق آرا بیاورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها