پیکر مادر شهید سرلشکر خلبان «احمدی‌پورفرسنگی» در کرمان تشییع شد

آیین تشییع مادر شهید سرلشکر خلبان احمدی‌پورفرسنگی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در ستاد جنوب‌شرق ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 03February 2024

پیکر مادر شهید سرلشکر خلبان «احمدی‌پورفرسنگی» در کرمان تشییع شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، آیین تشییع مادر شهید سرلشکر خلبان «ناصر احمدی‌پورفرسنگی» امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در ستاد منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش برگزار شد.

سرتیپ دوم ستاد «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در خصوص تشییع و تدفین مادر شهید سرلشکر خلبان ناصر احمدی پورفرسنگی، با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آنچه که امروز داریم مرهون خون شهدا و صبر و پایداری خانواده‌های آنها است.

سرهنگ خلبان «هادی کسایی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه شهید سرلشکر خلبان ناصر احمدی‌پورفرسنگی سال 56 به استخدام ارتش در می‌آید، گفت: این شهید در کشور آمریکا و پس از آن پاکستان دوره هواپیمایی شکاری F16  را می‌بیند.

وی با اشاره به اینکه شهید سرلشکر خلبان ناصر احمدی‌پورفرسنگی پس از آن با وجود تحریم‌ها در کشور خودمان دوره‌های بالگرد را در اصفهان و تهران گذراند، افزود: این شهید بزرگوار جزو برجستگان خلبانی در بحث آموزش بودند و معلم خلبان بودند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در کرمان با بیان اینکه کشور آمریکا به این شهید پیشنهاد داد که همانجا بماند، متذکر شد: عشق این شهید به میهن و اینکه خود را مدیون کشور می‌دانست باعث شد که به کشور بازگردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار