مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز پیروزی تیم ملی ایران در برابر ژاپن را تبریک گفت

 سردار اسلامی در پیامی پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال ایران ایران در برابر ژاپن را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ - 03February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز در پیامی پیروزی تیم ملی ایران در برابر ژاپن را تبریک گفت به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در پیامی پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم ملی فوتبال ژاپن را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الرب الشهدا و الصدقین

از اروند تا فکه، از شلمچه تا خونین شهر، از مهران تا پاوه، هر جا که یکدل و یکزبان شدیم، هر جا که سر و جان دادیم، هرجا که تا پای جای ایستادیم، معجزه‌ای خلق شد در قامت حماسه و این چنین است رسم سربازی، عاشقی و شوریدگی و چه ابهتی دارد نام سرباز، چه شکوهی دارد پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی آنجا که شکست را به عشق ملتی بزرگ تبدیل به پیروزی سازی.

آری امروز دلاور مردان تیم ملی فوتبال ایران، سنگر عشق به مردم را خالی نکردند و تا پای جان برای سربلندی ایران عزیز ایستادند و از نام حریف پرآوازه خود نهراسیدند تا بار دیگر معجزه اتحاد و همدلی ثمر دهد و چه نتیجه بهتر از شاد شدن مردم که همه یکدل و یکصدا همراه تیم ملی بودند.

 این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، به شماسربازان ایران اسلامی در تیم ملی فوتبال ایران و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم و در سایه مهر پروردگار برای شما دلاور مردان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق روزافزون دارم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار