رییس ستاد انتخابات استان بوشهر:

مانور انتخابات در بوشهر برگزار می‌شود

«پورات» با اشاره به برگزاری ۳ مرحله‌ای مانور انتخابات در استان بوشهر گفت: شعبه‌های اخذ رای در سراسر استان شبیه سازی خواهند شد.
کد خبر: ۶۴۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ - 04February 2024

مانور انتخابات در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «اکبر پورات» رییس ستاد انتخابات استان بوشهر امروز در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: سه مرحله مانور فناوری انتخابات با رویکرد نظارت بر برگزاری و دستگاه‌های احراز هویت در سطح کشور و استان بوشهر انجام شد که مرحله نخست آن ۱۲ بهمن صورت پذیرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: طبق زمانبندی انجام شده مانور دوم و سوم نیز ۱۸ بهمن و ۲۹ بهمن انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در این مانور‌ها برای شبیه سازی شعبه، رأی‌گیری انجام می‌شود که در آن دستگاه احراز هویت روشن می‌شود و رأی دهنده صوری رأی می‌دهد افزود: سپس سیگنال شعبه، کارآمدی دستگاه و پاسخگویی سامانه را کنترل کرده و به نوعی سامانه زیر بار برده می‌شود تا امکان ارتباط دستگاه با مرکز را شبیه سازی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: مهمترین هدف ما از برگزاری این مانور‌ها رسیدن به نتیجه‌ای جامع است تا اگر با نواقصی در حوزه‌های انتخابیه روبرو شدیم، آمادگی مقابله با آن را داشته باشیم و در نهایت بتوانیم رأی‌گیری را با کمترین آسیب اجرا کنیم.

پورات خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر تأمین امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری محور فعالیت‌های ستاد انتخابات استان و کمیته حقوقی ستاد انتخابات است و به عنوان یکی از کمیته‌های تخصصی، بنا بر وظایف قانونی نسبت به آموزش و برگزاری جلسات تخصصی نیز اقدام شده تا همه افراد زیرمجموعه با اطلاع کامل انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار