در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا: در سایه اقتدار دفاعی پیشرفت‌های بسیاری به دست آوردیم/ انقلاب اسلامی باعث احیای دین اسلام در منطقه شد

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه در سایه اقتدار دفاعی پیشرفت‌های بسیاری به دست آوردیم، گفت: انقلاب اسلامی باعث شده اسلام و ملت‌های مسلمان در منطقه مجدد احیا شوند و با الگو گرفتن از ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی قرار بگیرند.
کد خبر: ۶۴۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۶ - 05February 2024

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا: در سایه اقتدار دفاعی پیشرفت‌های بسیاری به دست آوردیم/ انقلاب اسلامی باعث شده اسلام در منطقه غرب آسیا احیا شودحجت‌الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره دستاورد‌های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی خدمات گسترده‌ای داشته که می‌توان آن را در دو بخش داخلی و بین‌المللی تقسیم کرد؛ در داخل کشورمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی باعث سقوط یک نظام طاغوتی و جایگزینی نظام دینی و بازگشت قرآن به هرم قدرت شد.

حجت‌الاسلام سعیدی اقتدار، استقلال و آزادی را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: این نظام باعث شده تا کشورمان به استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دست یابد؛ از سوی دیگر در حوزه عمران و آبادنی نیز تلاش‌های بسیار بزرگی صورت گرفته است؛ به عنوان مثال در امارات که از تولیدکنندگان بزرگ نفت و گاز در جهان محسوب می‌شود، هنوز همه مردم گاز شهری ندارند، اما در ایران ۹۸ درصد خانه‌های مردم از نعمت گاز برخوردارند.

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: همچنین ضریب توسعه تلفن، دانشگاه، مدرسه، بزرگراه، راه‌آهن و... در سراسر کشور بسیار زیاد است و این‌ها همه مواردی هستند که مردم آن‌ها را مشاهده می‌کنند؛ یعنی یک کشور و نظامی که در حال جنگ و تحریم بوده است، توانسته این مقدار کار کند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، ما امروز در زمینه فناوری هسته‌ای پیشرفت بسیار زیادی داشته‌ایم و در حوزه اقتدار دفاعی نیز پیشرفت بسیار زیادی به دست آوردیم؛ به نحوی که در سایه این پیشرفت‌ها اکنون ایران در برخی حوزه‌ها جزو کشور‌های تراز اول دنیاست.

حجت‌الاسلام سعیدی سپس به تأثیرات انقلاب اسلامی در تحولات منطقه‌ای و جهانی اشاره و عنوان کرد: انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا تحولات زیادی به وجود آورده است و این موجب شده اسلام در منطقه احیا شود و ملت‌های مسلمان با الگو گرفتن از ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آمریکا را به عنوان استکبار جهانی معرفی کرد، گفت: ما امروز در حالی می‌خواهیم جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم که شاهد دوران افول آمریکا هستیم. ایران در طول این ۴۵ سال پیشرفت‌هایی کرده که واقعاً کمتر کشوری می‌توانست این مقدار جلو برود.

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته در تحریم بوده و در سخت‌ترین شرایط قرار داشته است؛ ولی با وجود این به توفیقات بسیار خوبی دست یافته است؛ البته مهم‌ترین چالشی که امروز در کشور وجود دارد، معیشت و زندگی مردم است که امیدواریم در سایه یک مجلس قوی، و هماهنگی و انسجام قوای سه‌گانه مشکل معیشتی مردم حل شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار