نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

حضور و مشارکت پرشور در انتخابات نمایشی عظیمی از ادامه رسالت جاودان شهداست

حجت‌الاسلام جلیلیان گفت: ادامه دادن راه شهیدان والامقام را متضمن آبروی انقلاب است و اکنون حضور و مشارکت پرشور در انتخابات نمایشی عظیمی از ادامه رسالت جاودان شهدا است.
کد خبر: ۶۴۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ - 04February 2024

حضور و مشارکت پرشور در انتخابات نمایشی عظیمی از ادامه رسالت جاودان شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «شمس الله جلیلیان» نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در همایش پرشور ریش سفیدان، معتمدین و بزرگان محلات کرمانشاه در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در ناحیه مقامت بسیج سپاه کرمانشاه برگزار شداظهار داشت: ادامه دادن راه شهیدان والامقام را متضمن آبروی انقلاب است و اکنون حضور و مشارکت پرشور در انتخابات نمایشی عظیمی از ادامه رسالت جاودان شهدا است.

وی نقش بزرگان و متنفذین در محلات را از دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف بسیار مهم و اثربخش عنوان نمود و خاطرنشان کرد: ایلات و عشایر کرمانشاه از طلیعه انقلاب اسلامی همراه و همگام با فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری بوده‌اند و در انتخابات اسفندماه امسال نیز شاهد حضور باشکوه شما خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در مباحثی بصیرتی، گفتمان امام و رهبری را تشریح و به ضرورت همبستگی ملی در تمام زمینه‌ها تاکید نمود.

شهدای پیشرو کرمانشاهی الگوهای بی‌بدیل مقاومت اسلامی است

سرهنگ پاسدار «غلامعلی یاربیگی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه یاد و خاطره شهدای والامقام کرمانشاه را گرامی داشت و به تلاش‌های بی‌دریغ مردم این استان در ادوار مختلف اشاره نمود و شهدای پیشرو کرمانشاهی را الگوهای بی‌بدیل مقاومت اسلامی دانست.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی خواند و از حضور ویژه بزرگان و ریش سفیدان برای هم اندیشی سیاسی و بصیرت افزایی تقدیر نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار