توضیح رئیس پلیس راهور فراجا درباره مشکل متقاضیان گواهینامه پایه یک

سردار حسینی توضیحاتی درباره وقفه پیش آمده برای متقاضیان گواهینامه پایه یک را ارائه کرد.
کد خبر: ۶۴۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ - 06February 2024

توضیح رئیس پلیس راهور فراجا درباره مشکل متقاضیان گواهینامه پایه یکبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید تیمور حسینی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در جلسه ارتباط مستقیم با مردم که در مرکز ۱۹۷ پلیس برگزار شد، اظهار داشت: از صبح امروز بنده و معاونان پلیس راهور فراجا به شکل حضوری و تلفنی با بیش از هزار نفر از شهروندان گفت‌وگو کردیم.

وی ادامه داد: رویکرد ما حل مشکل این افراد بود و تاکید داشتیم که تا جای ممکن با این افراد همراهی شود. همچنین برخی از افراد نیز سؤالات و پیشنهاداتی داشتند که به آن‌ها نیز پاسخ داده شد. 

سردار حسینی درخصوص مسائل مطرح شده از سوی شهروندان نیز گفت: یکی از سؤالات مهم مطرح شده از سوی مردم موضوع وقفه پیش آمده در مورد گواهینامه پایه دو به یک بود، بر اساس پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که این طرح پس از ارائه به هیئت دولت تصویب و مقرر شده که آیین‌نامه آن یک‌سال بعد از تصویب اجرایی شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در همین راستا نیز متقاضیان دریافت گواهینامه پایه دو به یک، می‌توانند در دی ماه سال آینده با حضور در آموزشگاه‌های سراسر کشور نسبت به دریافت گواهینامه پایه یک خود اقدام کنند.

سردار حسینی درباره اجرای طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت نیز گفت: در حال حاضر ۱۷۸ مرکز فعال در سراسر کشور در طرح اجرای گواهینامه آسان موتورسیکلت وجود دارد و خوشبختانه تاکنون حدود ۱۱۱ هزار نفر از متقاضیان توانسته‌اند گواهینامه یک روزه موتورسیکلت را دریافت کرده و این روند همچنان در جریان است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار