گلباران قبور مطهر شهدا در روستاهای کوهبنان

همزمان با دهه مبارک فجر، مراسم غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا در روستا‌های افزاد، رتک، کهن، فیدکوئیه، گراکوئیه و دهستان خرمدشت شهرستان کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 06February 2024

گلباران قبور مطهر شهدا در روستاهای کوهبنان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،آیین غبار روبی مطهر شهدای شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار کوهبنان، امام جمعه، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی، رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان، رئیس و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان کوهبنان انجام شد.

حجت الاسلام «حسن ایزدی» امام جمعه کوهبنان در مراسم غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدای شهرستان کوهبنان اظهار داشت: هدف از گلباران قبور مطهر شهدا، تجدید میثاق با شهیدان، یادآوری رشادت‌ها و دلاور مردی‌های ایثارگران دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: آرامش و امنیت امروز جامعه، مرهون رشادت‌های شهیدان و رزمندگانی است که با جان‌فشانی خود، دشمن را از خاک کشورمان بیرون کردند. دشمن که در تمام عرصه‌ها به بن بست خورده در تلاش است تا ضمن سیاه نمایی، مردم را از حضور در کنار صندوق‌های رای دلسرد کند که باز هم با معرفت و بصیرت مردم ایران اسلامی و حضور حداکثری مردم در کنار صندوق‌های رای شکست خواهد خورد.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز گفت: دلاور‌مردانی همچون سردار دل‌ها، شهدای امنیت، شهدای سلامت، شهدای جبهه مقاومت و... هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران بعد از آن، با فداکاری و از خودگذشتگی در راه حفظ و دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و ولایت جان خود را فدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه رشادت‌های رزمندگان اسلام، زمینه امنیت و آسایش جامعه را فراهم کرده است، افزود: حفاظت از دستاورد‌های انقلاب مرهون تلاش و فداکاری این عزیزان است که باید قدردان خانواده شهیدان و ایثارگران باشیم؛ زیرا آنان چشم و چراغ ملت هستند.

توکلی با بیان اینکه باید جوانان را بیشتر با شهدا آشنا کنیم، تصریح کرد: انتقال پیام شهدا به نسل جوان، سبب خنثی شدن توطئه دشمنان در جنگ فرهنگی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی می‌شود. توصیه تمام شهدا دفاع از ولایت و رهبری همچنین ایستادگی در برابر دشمنان و متجاوزان است که این مهم با حضور گسترده مردم در روز ۱۱ اسفندماه تجلی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها