امام جمعه ایلام:

انقلاب اسلامی ایران مقدمه حکومت منجی موعود است

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه حکومت عدل گستر منجی موعود است که به دست امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.
کد خبر: ۶۴۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ - 06February 2024

انقلاب اسلامی ایران مقدمه حکومت منجی موعود استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام حجت‌الاسلام «کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در همایش هادیان سیاسی سپاه اظهار داشت:گام‌های طی شده برای پیروی انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم اینکه کجا بودیم و به کجا رسیدیم، زمانی که شاه مملکت دست نشانده بیگانگان بود عزت ملت ایران پایمال شده بود و آمریکایی‌ها از مصونیت قضایی برخوردار بودند با یک اشاره انگلیس بحرین از ایران جدا شد.

 وی افزود: آثار انقلاب تحول معنوی و اخلاقی آن را امروز در مساجد و نماز‌های جمعه و جماعات و اعتکاف مشاهده می‌کنیم همانطوریکه در جنگ آثار تحولی انرا در جامعه اعم از پیر و جوان با ایثار و از خودگذشتگی دیدیم.

 امام جمعه ایلام بیان کرد: شعار‌های که امام راحل در این انقلاب بیان کرد مانند اخلاق، استقلال، معنویت، خدا پرستی، کمک به دیگران، عدالت خواهی همان شعار پیامبران الهی است و، چون شعار‌های انقلاب اسلامی است این انقلاب هم جاودانه است.

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت: امروز دشمنان در تلاش هستند تا دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را را محو کنند، گسست نسلی ایجاد کنند، توقعات را بالا ببرند روحیه شکر را به ناشکر‌ی تبدیل کنند باید مراقب باشیم.

 این مسئول خاطرنشان کرد: این نظام و انقلاب اسلامی مقدمه حکومت عدل گستر منجی موعود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار