فرماندار فهرج:

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در فهرج راه اندازی شد

«سعیدنیا» گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فهرج نیز امروز با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ - 06February 2024

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در فهرج راه اندازی شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران فهرج افتتاح شد و ۴ طرح عمرانی دیگر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

«حسین سعیدنیا» فرماندار فهرج در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: امروز ۳ مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی افزود: همچنین امروز ۷ هزار متر مربع آسفالت معابر روستای الله اباد یک، به بهره برداری رسید که ۲ میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان اعتبار با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن برای آن هزینه شده است.

به گفته سعیدنیا، ساماندهی گلزار شهدای روستای محمدآباد دهگاوی نیز با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی به بهره برداری رسید.

سعید نیا افزود: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فهرج نیز امروز با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افتتاح شد.

وی تصریح کرد: پیش از این، ایثارگران و جانبازان در فهرج برای دسترسی به خدمات اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران باید مسافت ۶۰ کیلومتری را تا شهرستان بم طی می‌کردند.

سعیدنیا گفت: امروز کلنگ احداث ساختمان اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان فهرج هم با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

فرماندار فهرج افزود: این ساختمان با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ساخته می‌شود که تاکنون ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها