فرمانده مرزبانی فراجا:

تصمیمات لازم برای هوشمند سازی مرزها کشور اقدام شده است

سردار «گودرزی» گفت: در حوزه‌های آموزش و دادن تجهیزات نوین اپتیکی، الکترونیکی و به ویژه هوشمندسازی مرزها و امکاناتی که نیاز هست مرزبانان غیور کشورمان داشته باشند، تصمیمات لازم اخذ شد.
کد خبر: ۶۴۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 07February 2024

تصمیمات لازم برای هوشمند سازی مرزها کشور اقدام شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مرز خسروی و در آیین افتتاح چند واحد عمرانی در واحدهای مرزی اظهار داشت: امروز در منطقه عمومی قصرشیرین به اتفاق فرماندهان هنگ‌های تابعه شامل استان‌های کرمانشاه، خوزستان، ایلام کردستان، آذربایجان غربی و فرماندهان مرزبانی این استان‌ها جلسه تاکتیکی و کاربردی برای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مسلح به ویژه گروه‌های اشرار در منطقه داشتیم و به نتایج مثبت و مطلوبی برای اشراف اطلاعاتی لازم در مرزهای شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور رسیدیم.

وی بیان کرد: همچنین در حوزه‌های آموزش و دادن تجهیزات نوین اپتیکی، الکترونیکی و به ویژه هوشمندسازی مرزها و امکاناتی که نیاز هست مرزبانان غیور کشورمان داشته باشند، تصمیمات لازم اخذ شد.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: در استان‌های مرزی و به ویژه کرمانشاه با هماهنگی‌هایی که در سطح مدیران کل استان، استاندار و اهتمامی که فرماندهان مرزبانی در مناطق مرزی این استان مهم و حساس و تاثیرگذار در امنیت کشور داشتند، برای ارتقای توان عملیاتی و آستانه ی تحمل همکارانمان در نقاط مرزی و شرایط سخت کوهستانی و حفظ اقتدار بیش از گذشته، در بحث آب رسانی، برق و گاز و احداث مجتمع های آموزشی و آسایشگاه های مناسب و خوشایند سازی محیط خدمت در واحدهای مرزی برای همکارانمان که به صورت شبانه روزی در مرزها خدمت می‌کنند اقدام های موثر و مفیدی انجام گرفته است.

سردار گودرزی گفت: از همه کسانی که برای تامین امنیت پایدار در مرزهای کشور به ویژه در استان مهم کرمانشاه و فرماندهانی که تلاش می‌کنند به صورت شبانه روزی تا بستر لازم را فراهم کنند که ماندگاری و ایستایی همکارانمان در این واحدهای مرزی در شرایط سخت بیش از گذشته باشد، قدردانی می کنم.

همچنین ۶۷ طرح عمرانی شامل آبرسانی به ۲۷ مقر مرزی، برق رسانی به یک مقر مرزی، گاز رسانی به ۲۱ مقر مرزی و خوشایند سازی ۱۸ مقر مرزی به بهره برداری رسید که فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در مجموع اعتبار اجرای این طرح ها را ۱۹۰میلیارد ریال اعلام کرد.

برای تامین تجهیزات شامل جایگاه بنزین و بازسازی مایلر، پالت و کولرگازی و تجهیزات آشپزخانه ای در مجموع ۷۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

از دیگر طرح های مورد بهره برداری طی امروز، اجرای ۱۹ کیلومتر بستر فیبر نوری شامل حفاری، کابل گذاری، پرکاری معادل ۲۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صرفه جویی، نصب تعداد ۱۵ست مرکز تلفن (Mx ONE) در مرکز هنگ و گروهان ها با سه میلیارد ریال خرید تجهیزات جانبی از اعتبارات استانی و اجرای فاز سه مسیر فیبر نوری به طول هشت کیلومتر در حوزه گروهان خسروی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار